Bundan sonra ne uzulmek ne de kibirlik, kabalik var.Ben de artik normal insanlar gibi yasayacagim.Benim diger insanlardan ne farkim var ki....
Bir tek benim hic sevgilim olmadi.Ama ben boyle gayet mutluyum.
Sabah saat 7:30'da kalktim.Kahvaltimi yaptim.Uzerime tatli elbiselerimden giydim.
Telefonumu alarak cantama koydum.Disari ciktim.Biraz maddi durumum sıkıntılı olduğu için yürüdüm.Mağazaya geldiğimde;
-Günaydın kanka Hande...♥♥♥
-Gunaydin canısı. ..
-Calismak ne güzel bir şey degil mi?♥♡
-Yaaa, seni yarin görürüm, ne sıkıcı hayat yaaa, demeye baslarsin.
dedi.
Ben de paltomu ve cantami çıkarıp askiya astım.Eleman önlügümü giyerek işe başladım.
Yurt disindan kıyafetler gelmisti.
Kiyafetleri reyonlara ayırarak yerlestirmeye basladim.Aslında kendini işine verirsen çok zevkli bir şey. ..
Ama en güzel yönü parasıydı.
Cunku en cok ona ihtiyacim var.Islerimi bitirmistim.Bayağı da yorulmustum.Ortada ki puf koltuğa oturdum.Uzun bir Ahhh çektim.Patronun gözü geldigimden beri benim uzerimdeydi.Patron:
-Hazalcigim, hani bugün senin ilk is günün ya bugün erken cikabilirsin.
-Yaman Bey , diğer arkadaşlarıma haksızlık olmaz mi?
-Onlar da zamanında haklarini kullandilar.
-Peki o zaman ben çıkayım size iyi aksamlar.
-Sana da Hazal...
Dedi.Ve ben çıktım.Yorgunluktan artık gözümün önü karariyordu.Birden ayağım bir tasa takildi.Birinin uzerine düşmüş olmalıydım.
Kafami kaldırdığımda ilk gun carpistigimiz adamin kucagindaydim.Adam:
-Ben Aras, sence bizim iki kere carpismamiz bir tesadüf mü ?
Bence farkli bir sey...-Beni birakir mısın yaaaaa...
-Seni evine birakmadan gitmem cunku ayagini burkmus olmalısın.
-Sağol ben kendi basimin caresine bakarim.
-Itiraz yok evinin ya da otelinin adresini soyle.
dedi.Ben de bu konusmadan iyice sıkılmistim.
Otelimin adresini soyledim.
Beni otele getirdi.Yatağın uzerine bıraktı.Ilk yardım kutusundan sargi aldi.Ayagima doladi.
Resepsiyondan kahve istedi.
Sen ne kadar da hos bir kızsın. Dedi.
Ben şok. ..♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT BU ISTE
AcakHayat nedir ki bir insanin yasşamak icin ugrastigi caba.Ama bunlarin bir gecmis olacagini aklimiza getirmeliyiz.Benim bu hikayemde sadece hayattan degil,askta her zaman oldugu gibi konu olacak.Sevgili okurlar macera istiyorsaniz mutlaka bu kitabi o...