Hazal'ı aldım kucagima.Ya Rabb'im buradan dakika da 1500 araba geçerken bugün bir tane dahi gecmedi.Bir tır gecti sonunda.Hemen tırın önüne atladım."Abi nolur dur karım bayıldı.Ayilmiyor."
Diye bağırdım.Allah'a şükür adam iyi biriydi de bizi tıra aldı.Birden kafamda bir sızı hissettim.Elimi başıma goturdum.Başım tırın önüne atladigimda aynaya çarpmıştı.O yüzden kanıyordu.Tır daki adam bana mendil uzattı.Başımı temizledim.Bu arada bir şey demistim."Karım bayıldı. "Öyle demem dahi beni onunla evliymis gibi hissettiriyor.Sonra hastaneye geldik.Yardımsever adam sağolsun o da bizimle geldi.Hazal'ı sedyeye koydular.Icimde bir sızı oluştu.Benim güzel sevgilim bu sedyede bizim çocuğumuzu doğuracaktı.1 SAAT SONRA
~~~~~~~~~~~'''~~~~
Hazal'ı artık normal odaya almışlardı.Hazal baygın olduğu halde cok tatlıydı.
Hazal'ı hastaneye getirmeme yardımcı olan Enver abi de odaya gelmisti.Ve dedi ki:"Oğlum Aras,karına sahip çıkmaya başaracağına inanıyorum.Çocuğunuz olursa ona da iyi bakın.
"Enver abi eğer bir oğlum olursa ona senin adını vereceğim.dedim.
Adam mutlu bir şekilde gitti.
Bir vakit sonra Hazal uyandı.
Ona sordum."Canım, seni bu kadar üzen şeyi öğrenebilir miyim?"
"Aşkım Daghan ortalarda yokmuş.Hemen evime gitmem lazım."dedi.
Aceleden kötü olabilirdi.Bu yüzden hemsireye söyledim.Serumu çıkardı.Sonra Hazal'ı alarak taksiye bindik.Hemen Hazallarin evine gittik.Annesi eve gittigimizde perisan haldeydi.Hemen o insanların haline dayanamayarak dışarı çıktım.Ne yapıp Hazal ve Nazlı hanımı sevindirebilecegimi düşünmeye başladım.
Sokağın basindaydim.Birden mafya veya çete kılıklı adamlar Daghan'ı arabadan dışarı firlattilar.Cocuk perişan haldeydi.Hemen gittim Daghan'ın yanına.Çocuğu kaldırmaya çalıştım.Çocuk kalkamiyordu.17 yaslarindaki cocugu zorla kucağıma aldım.Zile bastım.Hemen yukarı çıktım.
Hazal kim o diye bagiracakken Daghannnnn diye bagirmaya başladı.Nazlı hanım da hemen geldi.Perisan haldeki oglunu görünce düşüp bayıldı.
Su bayilmalardan nefret ediyordum.Bununla iki oluyordu.Daghan'ı içerideki eskimiş koltuga koydum.
Nazlı hanımı kolonya ile ayilttilar.Kadın :"oglumu ,pasami kim nerede buldu.Soyleyin bana...Onu bulana kızımı vereceğim "diye bağırdı.
Ben öyle bir sevindim ki Hazal'ın korktuğu seye annesi razı olmuştu.
Kim o?diye bağırdı Nazlı hanım.
Ben:
"Ben Nazlı teyzecigim.Ama zaten biz Hazal ile seviyoruz birbirimizi.Zaten ben Hazal ile evlenmek istiyordum.Ama Hazal sizin izin vermeyeceginizi düşündüğü için kabul etmedi.Siz de razı olduğunuza gore Hazal ile evlenebiliriz.Tabi sizin izniniz olursa...."
"Oğlum senin adın ne?"
"Aras efendim."
"Bak Aras oğlum .Normal de Hazal da bilir .Hazal'ın babası Hazal küçük yasta iken vefat etti.Bu yüzden kızımı kimseye vermek istemiyorum.Ama konu Daghan'ın kaybolması ve Hazal'ın da seni sevdiğini öğrendiğime göre Hazal ile evlenmenizde bir mani görülmüyor. "
Bir zaman geçtikten sonra Hazal kötü haberi sordu:
"Aras,bu arada sen Daghan'ı nerede buldun?"
"Hazal,hiç söyleyip moralinizi bozmak istemem ama ben köşebaşında bekliyordum.Birden bir mafya arabası Daghan'ı bu şekilde arabadan attılar. "
Hazal ile Nazlı hanım çok fena ağlamaya başladılar.
Hazal ile hava almak için dışarı çıktık.Bir sokak ilerlemistik ki o gördüğüm mafya arabası Hazal'ın yaninda durdu.
Hazal'ı kaçırmaya çalıştılar.Ama ben buna izin vermedim.Birden Hazal'ın telefonu çaldı.
Mafya:
"Hey ,Hazal mısın her ne bipppsen kardeşin bizimle baya iyi vakit gecirdi."
"Kimsiniz lan siz kardesimi neden kaçırdınız? "
"Sssssst havalanma kardesin bizden 1.000.000 tl istedi.Göz yumduk,verdik.Para faizlendi.Toplam 1.500.000 tl oldu.Eğer o parayı kuruşu kuruşuna vermezseniz Daghan'ın kafasını size paket yaparız. "dedi ve kapattı.
Hazal cok fena olmuştu.Bana bütün olayı anlattı.Bu kadar para nasıl bulunacaktı.?Zaten Hazallarin da durumu hic iyi değildi.
O zaman bunu ödemek bana düşer diye soyledim.Tabi Hazal kabul etmedi.Babamin bana verdiği harçlığın tümünû ona harcayacaktim.
~~~~'~
Nolur bana yorum yapıp vote bol yapınız ...Arkadaslariniza da soylerseniz cok mutlu olurum.Simdiden teşekkürler. ....♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT BU ISTE
RandomHayat nedir ki bir insanin yasşamak icin ugrastigi caba.Ama bunlarin bir gecmis olacagini aklimiza getirmeliyiz.Benim bu hikayemde sadece hayattan degil,askta her zaman oldugu gibi konu olacak.Sevgili okurlar macera istiyorsaniz mutlaka bu kitabi o...