Alexander era la inchisoare era distrus isi pierduse parinti, Bianca, Batranul Fredi, si acum si libertatea, nu stia ce osa urmeze ce osa faca in continuare dar un lucru sigur stia trebuia sa evadeze, dar cum poate un baiat de 17 ani sa evadeze, Alexander de cand era mic cunoastea valoarea banului si putea sa faca din ori ce bani, asa ca cumpara videa lucruri prin inchisoare dar tot de geaba avea si acolo multi dusmani mereu isi lua oglinda cu el, si mereu se uita in oglinda ca nu cumva sa fie cineva in spatele lui si sal ucida, Isi facuse un nou prieten Kovacs Ianos, un ungur inalt care era mai mare decat Alexander cu 10 ani el a fost arestat pentru ca fiul lui a fost ucis din gresala de un politist si dupa el a ucis mai multi politist, si a primit 22 de ani in inchisoare, ei erau foarte buni prieteni. Dar in inchisoare era un barbat foarte dur si la toti le era frica de el era un rus din Moscova era un adevarat monstru pe cine ise punea pata pe acela il lovea sau in cel mai bun caz ii rupea un singur os, numele lui era Ivan Vasilief.
Intr-o zi Ivan I propune un targ lui Alexander care asculta cu atentie, Ivan putea face rost de tigari de contra banda dar ii trebuia o persoana care sa le poata vinde cum a auzit de la lume ca Alexander este cel mai bun afacerist la rugat pe acesta sa se ocupe de treaba. Cand a auzit Alexander ca ii vorba de bani acceptat fara sa gandeasca ceva urma. Dar iata sosi clipa cand Alexander incepea sa fure foarte mult din profit si il pacalea pe Ivan, Ianos ii spunea ca nu este bine cum procedeaza si daca Ivan va afla il va ingropa in curtea inchisori, dar lui Alexander nu ii pasea decat de bani,bani si iar bani.
Ivan si-a dat seama ca incepu sa dispara din profit dar nu il banuia pe Alexander, dar intr-o zi Ivan ia intins o cursa lui Alexander si acesta a picat in cursa cum intra musca in panza de paianjen, Ivan a frut sal omoare pe Alexander dar acesta a scapat cu ajutorul lui Ianos, dar in timpul incaierari Ianos a fost ucis. Gardieni l-au trimis pe Ivan intr-o inchisoare de maxima siguranta. Asa ca Alexander era salvat pentru un moment, Acuma ca nu avea nici un om care sa ii puna beten roate putea sa isi faca planul de evadare, avea deja un plan sa evadeze de natinonala a Germaniei de 3 octobrie, pentruca atunci osa fie artificile si nu osa se auda mai nimic si osa poate se evadeze, dar lucrurile iau merg prost pentru ca trebuie sa isi faca rost de unelte, dar pe de oparte era foarte sigur de sine pentru ca avea bani furati de la Ivan. Si sosise si data de trei octombrie, din cauza artificilor Alexander a putut sa iasa prin efractie, toata lumea se uita la artifci, nu lau observat nimeni. Nu ma adoua zi lau observat si atunci pentru ca nu sa prezentat la apelulbde dimineata.
Alexander fuge si il suna pe un vechi prieten care ii schimba actele de indentitate, dar cere o suma foarte mare de bani, si nu o poate plati numa jumatate, pritenul lui spune ca I bine numa daca no sa plateasca si cealalta jumatate, el o sa sune la politie, Alexander este de acord.
Pentru Alexander incepe o viata noua cu numele de Robert Alexander Strauss. O viata noua un viitor nou el se angajeaza la un atelier unde se repara ori ce, si acolo se inprieteneste cu seful atrlierului Creutzfeld care vede in Alexander un om de afacere de cand a venit Alexander afacerea a crescut cu 30% mai mult si nu pentruca au reparat mai mult ci pentru ca baiatul stia cum sa aduca clienti, Creutzfeld a vazut o posibilitate in Alexander asa ca la pus sa conduca un hotel pe care il avea in custodie, toata treaba merge foarte bine pentru Creutzfeld dar si pentru Alexander.
Dar intr-o zi vine sa se cazeze in hotel
Bianca, care nu la recunoscut pe Alexander, ea isi amintea de Alexander ca un baiat de cartier, care fuma mult era batausi. Alexander a recunoscuto pe Bianca si acesta ia sarit drepta in brate si a sarutato pe frunte. Bianca mirata il intreaba pe, baiat ce se petrece, acests ii explica ca a iesit din inchisoare si a ajuns sa conduca un hotel, fata se bucura la auzul cuvintelor ca Alexander sa schimbat, si ea ii povesteste ca urmeaza sa se casatoreasca cu Adolf, La auzul acestor cuvinte, Alexander se intrista iar Bianca ii spusese cand il iubea el si-a batut joc de ea. El stia ca Bianca are dreptate asa ca o lasa in pace.
Intr-o zi vazand ca toti mai multi bani incaseaza se gandeste sa inceapa si el o facultate si sa isi urmeze visul, dar se intampla ceva, incepe o criza de bani pentru ca Creutzfeld din cauza aafacerilor necurata asa ca ajunge in pragul falimentului si il da afara pe Alexander dar acesta nu era trist dar acuma nu avea loc de munca asa ca se hotara sa terminie scoala de care se apucase, dupa terminarea scolii el sa gandit sa vanda casa lui Fredi si sa plece in Amerca pentru a incepe o cariera sau o afacere, cu greu gaseste un cumparator care vrea sa ii ofere lui Alexander suma de 20,000 de euro, dar Alexander stie ca pentru casa ar trebui sa scoata 30,000 de euro. Totusi era o casa cu ferma, pomi fructiferi, o bibleoteca gigantica. Dupa o saptamana lunga de negoceri, Alexander primeste 25,000 de euro, Era foarte fericit deoarece deja isi vedea visul pe cale sa se inplineasca, Acesta isi ia un bilet de avion si pleaca spre America, mai exact in New York city.
CITEȘTI
Milionar Peste Noapte
ActionActorul principal este Alexander Herman un baietel dintr-o familie saraca din Germania, care se muta in America si pentru asi realiza visul, infrunta multe probleme dar si multe satisfacti, care are de facut multe alegeri. El avand noroc intr-o afac...