Alexander ajuns in New York, si-a inchiriat o camera la un hotel pe nume Camper Amerika, era trist pentru ca nu stia de unde sa inceapa afacerea, nu era nimeni cine sa il ajute numa bunul dumnezeu care nu lasa oameni la greu, dar se pare ca pe pe Alexander la lasat la greu. Adoua zi in timp ce se plimba pe strada a gasit un vechii apartament de vanzare, a profitat si si-a cumparat apartamentul. Iar de acolo a inceput si restul cu bani ramasi si-a deschis o firma de transporturi pe nume "Roby Nebunul", Trasporta orice in toata America, dar avea concurenta cu o alta firma de transport pe nume Euro Truck, aceasta firma era din europa, si avea o gramada de clienti mereu fura clienti de la Alexander,
Dar intr-o zi Alexander a dat lovitura venise un om inalt in costum si cravata pr nume Smith Filips era seful bancilor Bank of Amerika. Alexander primise o oferta senzationala in care banca ii cumparase masini blindate si soferi cu experienta si facea transferul de bani de la o banca la alta, deci praacti "Roby Nebunul" fuzionase cu Bank of Amerika.
Era foarte incantat de acel lucru, dar si foarte serios, totul mergea struna cumparase, si cateva avioane iar Roby Nebunul facea transporturi si pe alte continente, afacere lui mergea din ce in ce mai bine era foarte fericit.
Dar sa intamplat ceva dragostea il lovise el avand 22 ani isi cauta o prietena si uite a dat de o fata o chema Mia Stanly, o fata foarte frumoasa care invata la facultatea de medicina, Ea sa nascut in Canada dar tatal ei a aduso in America la varsta de 7 ani si acuma are 21 de ani. Alexander se intalni cu ea de mai multe ori si ii povesti prin cate a trecut fata, a inceput sa tina la el pentru sinceritatea. Totul decurgea foarte bine, Alexander avea bani,iubire,faima se pare ca isi indeplinise visul sa devina un afacerist foarte bun, urma si nunta lui la care din partea lui nu participase nimeni, tatal fetei era foarte fericita pentru fata ei. Dar iata ca intr-o zi primeste o scrisoare in care scria ca are o datorie la Bank of Amerika de 2,000,000$ atunci Alexander a cedat nervos, dupa atata bine vine o lovitura iara, toata viata lui a fost distrusa de cand era copil. A trebuit sa vanda masinile tote prolietatile, se certa des cu Mia, pana acesta la parasit.
Alexander a ramas din nou singur, fara bani si fara nimic. Ajuns un on al strazi nu vroia sa se mai gandeasca la nimic, numa la fatul ca cu ce a gresit el fata de dumnezeu de are o soarta asa grea. Trecand din intamplare o domnisoara singura pe alee, il vede pe Alexander care statea pe o banca plangand. Domnisoara il ia cumva il duce in apartamentul ei il trimite sa faca baie, sa se curete ii da haine noi curate si o mancare calda. Dupa ce se termina Alexander o intreaba pe domnisoara, dece a facut lucrul acesta , iar fata ii raspunde pentru ca te plac foarte mult si te-am placut, cand a auzit aceste vorbe baiatul a inceput sa planga, domnisoara aceia era Bianca,
Baiatu a ramas uimit si si-a cerut scuze pentru ca si-a batut joc de fata cand erau la scoala, fata la iertat dar si la primit in casa cu o conditie, sa nu mai faca o prostie nici o data. Baiatul accepta si o saruta pe fata direct pe buze care aceasta rosii si ii spuse lui Alexander ca casatoria cu Adolf era falsa si ca Adolf sa mutat in Japonia unde are restaurant cu tematica europeana.
Baiatul se intrista pentru ca el a dat gres dar, nu renunta la vis.
Intr-o seara se plimba de mana cu Bianca si gasi 5$ pe jos I pusese la pariuri si castigase cel mai mare premiu de 20,000,000$ acesta chiar devenise MILIONAR PESTE NOAPTE,
cu bani cumparase mai multe compani, avea un copil pe care la numit Herman Strauss.
A ajuns pe locul 3 in lume ca cel mai bun afacerist, si pe locul 7 ca cel mai bogat din lume. Si astazi mai traieste fericit in Germania.
Draga cititorule ia exemplul lui Alexander si nu iti pierde speranta nici o data lupta pentru visele tale si demmonstreaza ca tu nu esti un om oare care si vei ajunge sus in varful piramidei.
CITEȘTI
Milionar Peste Noapte
ActionActorul principal este Alexander Herman un baietel dintr-o familie saraca din Germania, care se muta in America si pentru asi realiza visul, infrunta multe probleme dar si multe satisfacti, care are de facut multe alegeri. El avand noroc intr-o afac...