Josefins perspektiv
Jag märkte att Victoria var arg och ledsen.
"Vad har hänt?" sa jag.
"Felicia är tillsammans med Lukas" sa hon tyst.
"Är du inte glad för hennes skull? sa jag.
"Nej. Han är mitt ex och jag hatar honom" sa hon argt.
"Victoria jag vet att du hatar honom..." sa jag men hann inte prata klart innan hon sa:
"Ja men hon kommer ju va med mig och honom samtidigt. Jag vill inte ha att göra med honom." sa hon och sprang in på toaletten.Victorias perspektiv
Tårarna bara rann ner för kinderna. Alla känslor bara kom ut på samma gång. Jag var ju lite glad för hon skaffat en kille men hur ska jag kunna stå ut att va med Felicia och Lukas. Han är ju ändå den jag hatar mest.
"Victoria, kom ut" sa Josse och hon knackade på dörren.
Jag tog papper och lite vatten på det för att få bort mascaran som runnit ner på kinderna. Sen öppnade jag. Hon kramade mig.
"Victoria jag finns här. Du kan bara ta en paus från Felicia." sa hon.
"Tack" sa jag och vi gick till lektionen.Felicias perspektiv
Lukas kramade mig och gav mig en kyss på kinden.
"Jag älskar dig" viskade han till mig.
"Jag älskar dig med" svarade jag honom och gav honom en kyss på munnen. Jag såg Victoria och hon hade lite mascara under ögonen. Jag gick till henne.
"Vad har hänt?" frågade jag.
"Inget" svarade Victoria och hon fortsatte mot sitt skåp.
Jag sprang efter henne.
"Säg vad det är Victoria" sa jag till henne.
"Gissa" sa hon och himlade med ögonen.Victorias perspektiv
"Du behöver inte bli sur för att jag har blivit tillsammans med ditt ex" sa hon.
"Du förstår inte" sa jag och lämnade henne.
"Jo" ropade hon efter mig.
Jag ignorerade henne hela dagen.Lukas perspektiv
"Vad har hänt?" undrade jag.
"Jag tror inte hon vill att jag ska berätta" svarade Felicia.
Jag accepterade det och vi gick till lektionen.Hej! Hoppas ni gillade detta kapitlet!❤
ESTÁS LEYENDO
Dagen då mitt liv förändrades | O.R PAUSAD
FanficVictoria är 15 år och bor i Stockholm. Hennes största dröm var att träffa The Fooo Conspiracy, men mest Omar. En dag knackar det på dörren och där står...