Lia și Linda descoperă cărțile ciudate

58 4 0
                                    

Într-o zi de primăvară Lia s-a dus acasă la Linda. Cele două fete erau prietene foarte bune. Când a ajuns Linda i-a arătat cele trei cărți, iar fiecare carte avea titlul scris în hieroglife

♚♪Ψ

Ce ciudat
Pe spatele acestora erau câteva reguli pentru a descifra titlul.

Regula numărul: 1) Dute în tramvaiul bântuit nr. 328 și încearcă să te aperi de ce e rău acolo. 2) Dute în Pădurea de foc și pune pasărea fermecată de foc să te îndrume ( Să-ți arate calea corectă) 3) Dute la teatru și transformăi cu micul tău laser. 4) Descoperă oamenii Floralii Floro și salvează prințesa FlorianaFloral. Lia și Linda sau hotărât să dezlege acest mister așa că au început să caute locurile cerute.
Sau dus prima oară în tramvaiul bântuit. Acolo era o femeie ciudată care era foarte urâtă, iar pe tricoul ei era triunghiul hieroglifă.
Cum Linda se pricepea foarte bine să fie spion s-a strecurat și a făcut o poză triunghiului.


Lia și Linda scapă din tramvaiul bântuit
A

cel tramvai avea și o primărie. Lia și Linda au arătat pozele primarului, după care au plecat în fugă să descopere noi indicii.
Lia şi Linda, şi-au continuat aventura mergând în pădurea de foc.
Acolo au întâlnit pasărea de foc. Linda i-a spus:
-Pasăre de foc, ne poți conduce pe calea corectă?
Deodată se auzi un şuierat puternic, care le sperie pe fete.
-De ce ați venit la mine, cu ce vă pot ajuta?
-Am venit la tine pentru a ne arăta drumul către împărăția oamenilor Florali Floro! Ne poți ajuta?Desigur, dar voi trebuie să îmi spuneți cine sunteți.
-Noi suntem Lia şi Linda.
-Păi o puteți lua pe cărarea cu suflet şi bunătate pentru natură!
După aceste spuse pasărea dispăru.
-Acum ce ne facem? spuse Lia.
-Păi haide să ne gândim la ce ne-a spus pasărea. Eu cred că o putem lua pe cărarea din dreapta. Din câte văd această cărare e plină de spațiu verde.
-Atunci hai s-o luăm pe aici.

Aventuri cu Lia și LindaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum