A fost uimită. Așa ceva nu a mai simțit până atunci. Niciodată. Durea, dar durea atât de bine! Doamne...
Din acea clipă, Mary cea veche s-a stins. A dispărut. Nu mai este aici. N-o să mai fie niciodată. Trebuie să ne obișnuim cu noua fată. Acea fată care are acum părul lung, este înaltă, frumoasă și încearcă să cucerească orice privire îi iese în cale. Și îi reușește. Dar degeaba. Tot n-a scăpat de boală. Și totuși a trecut mult. 6 luni. Imediat se împlinește prima jumătate de an. A rezistat. Și-a dat seama. Este conștientă de tot.
I-a scris. I-a scris lui. La început a crezut că o să fie cea mai mare greșeală din viaţa ei. Tot a făcut-o. I-a trimis un mesaj.
*NOTĂ : aici amintesc cuvintele care m-au marcat profund...aparțin unei celebre persoane din viaţa mea : "cu "bună, ce faci?" începe totul"*
A reacționat bine. La început a fost totul incredibil. Mary se acomoda cu virusul. Dar a greșit după aceea... cel puţin din perspectiva ei. I-a spus că simte ceva pentru el. Ea îl cunoștea. El nu. Dar el i-a spus de multe ori că e mult mai bine că i-a spus. Dar fata nu credea asta. Mereu avea remușcări. Oricum, nu mai putea să dea înapoi. Dar, oare mai era necesar?...
Totul mergea bine. Chiar foarte bine. Avea prieteni noi. Și-a făcut chiar și un "cel mai bun prieten". Băiat. Era populară acum. Toată lumea o cunoștea. Și ea era așa bolnavă, doamne...
Muzica o alină. Îi produce o stare de bine. Mai ales cea pe care o ascultă ea. A descoperit că și el ascultă același gen de muzică. Însă s-a aventurat prea repede și a stricat tot. Pur și simplu a sărit pe inima lui. Poate avea nevoie... Dar nu trebuia să o facă. Pentru că el n-a înțeles. N-a vrut să înțeleagă. E prea mândru. Prea mândru de asta. Prea mândru de sentimentele ei. Prea mândru că a reușit fără să vrea. Ei nu-i face bine. E altă fire. Nu gândește la fel. Ghinionul ei că e timidă. FOARTE timidă. Uneori e deranjant. Când vrea să comunice nu poate. E așa trist... Nebunesc. Dar totuși, inexplicabil de frumos.
Ea tot încearcă. Din răsputeri. Simte că o să se sfârșească urât. Știe. Simte și știe foarte bine. Dar continuă. Ca și cum n-ar simţi. Ca și cum n-ar ști. Prevede că va avea de suferit. Continuă. Prevede că el va avea de câștigat. Continuă. Prevede că ea va fi distrusă. Continuă. Prevede că ea va pierde. Stai... Ea nu pierde niciodată! Vai, acesta e răspunsul ! Ea nu pierde niciodată ! Nu se sfârșește nimic ! Nu există un final dacă nu ea este câștigătoarea ! Bingo ! Aha deci... Continuă ca să câștige.
CITEȘTI
I-a Schimbat Hotarele
RomanceMi-am dat și duhul aici ca să povestesc despre fata din poveste. Enjoy it! Merită!