yerli halk

124 1 1
                                    

Merhaba arkadaşlar bu sefer sizlerle beraber hepimizin bildiği dagda bulunan yerli bir halkin yaşadiğı ufak bir kasabaya değineceğiz. Bu kasaba yamayamlar kasabasından tutun terörist kasabasindan ordan naletli kasabaya kadar binbir cesit isimle anılır. En yaygın adı ise çplaklar kampıdır. Oraya gitmek istediģimizde giriş kapisinin kapali olduğunu görürüz ve iceri girdigimizde ise yerli halk bize ateş etmeye başlar. Burada benim teorim devreye giriyor. Zamaninda bu halk sehirin etrafinda mutlu bir hayat yaşıyorlardı fakan kenleşme sonucunda halk uzerindeki baskı artti gerek polisler gerek sivil halk tarafindan tacize uğrandılar ve en sonunda kaçmak tek çareleri oldu. Bazıları çöle kaçarken coğunluk halk dağda yeni bir hayat başlattılar. Bu halkın inancı çok değişiktir nerden mi biliyorum. Koyün önünde ufak bir mağra var ve orda guneşe benzer resimler var ve bu resimler koyun heryerinde ve sanki biseye dua etmek icin yapılmiş gibiler. Konuyu çok dağıtmadan devam edelim bu halk cehirden kaçak getirdileri silahlarla kendilerine savunma yaptılar çplak olmalarinın sebebi ise dağin sabahtan akşama kadar günes almasi ve cök scak olmasindandır. Peki neden mi bize saldırıŕlar. Iclerinde sehirli insanlara fuyulan muhteşem bir sinir ve öfke vardır bundan dolayı onlari tehtit olarak görmektedirler ve ne zaman sehirden biri oraya girerse onu öldürürler . Bu kaniya oraya michel ve frenklin ile gittimizde kapının kapalı olmasi ama trevor la gidince aćık olması ve halkin aninda sizi vurmamasıdır. O zaman tervor da onlardan mı? Bu halkiñ başı kim?

gta 5 gizemleri.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin