Ep ^ 2 ^
Chanyeol နဲ႔ ခ်ိန္းထားလို႔ Jongin တစ္ေယာက္ထဲ cafe ဆိုင္ေလးထဲမွာ ထိုင္ရင္း နာရီတၾကည့္ၾကည့္နဲ႔
Chanyeol ေနာက္က်လိုက္တာ~~
အဲ့တာနဲ႔ပဲ သူ႔ေရွ႔ပန္းကန္ထဲက ခက္ရင္းေလးနဲ႔ သူမွာထားတဲ့ Cheese ကိတ္ေလးကို ျမည္းၾကည့္လိုက္တယ္။
Hmmmmm....
ကိတ္မုန္႔ေလးက Jongin လၽွာဖ်ားေလးေပၚေရာက္ေတာ့ ႏူးညံ့ၿပီး ေပ်ာ္ဆင္းသြားတာ.... ရနံ႔ေမႊးေမႊးေလးက အာခံတြင္းထဲမွာ ပ်ံ႕ေနေရာ...
"Hmmm... စားလို႔ ေကာင္းလိုက္တာ...ႏူးညံ့ေနတာပဲ...Japanese cheese ကိတ္ေလး...ဒီလိုကိတ္မ်ိဳးေလး တစ္ခါေလာက္ စမ္းလုပ္ၾကည့္ရင္ ေကာင္းမယ္..."
Jongin တစ္ေယာက္ သူ႔ကမ႓ာေလးထဲမွာ သူတစ္ေယာက္တည္းရွိသလို တစ္ေယာက္ထဲ စကားေျပာေနရင္း သူ႔ေရွ႔က ခံုကို တစ္ေယာက္ေယာက္ဝင္ထိုင္လိုက္ေတာ့မွ ေမာ့ၾကည့္ရင္း Chanyeol မွန္းလည္း သိေရာ ႏႈတ္ခမ္းေလးဆူရင္း...
Jongin - "ေဟ့...အရမ္းေနာက္က်တာပဲ..."
Chanyeol တစ္ေယာက္ သူ႔ေရွ႔က ဆံပင္ေရႊအိုေရာင္နဲ႔ ႏႈတ္ခမ္းဆူေနတဲ့ Jongin မ်က္ႏွာေလးကို ေတြ႕လိုက္ေတာ့ သေဘာက်စြာ ျပံဳးလိုက္ရင္း
Chanyeol -"Mian..mian... (sorry...sorry) သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ အေရးတႀကီး ေျပာစရာေလးရွိသြားလို႔...Minah ေလ..မွတ္မိလား... ငါတို႔အိမ္နားမွာ Bubble Tea ဆိုင္ဖြင့္ထားတဲ့တစ္ေယာက္..."
Jongin - "အင္း...သိတယ္... အဲ့ဆိုင္ကိုေတာ့ တစ္ခါမွမေရာက္ဖူးေသးဘူး... မင္း ငါ့ကို ေခၚသြားမယ္လို႔ ကတိေပးထားတယ္ေလ... မင္းေခၚမွာကို ေစာင့္ေနတာ...."
Chanyeol - "တကယ္... အင္း... ေနာက္အပတ္ေလာက္ တူတူသြားၾကမယ္ေလ... ဘယ္လိုလဲ.."
Jongin - "Okay!"
သူလိုခ်င္တာရသြားတဲ့ ကေလးေလးလိုမ်ိဳး Jomgin မ်က္ႏွာေလး ျပံဳးလိုက္သည္။
Chanyeol - "ဟင္... ဒါဘာေလးလဲ"
Chanyeol တစ္ေယာက္ Jongin လက္ထဲက ခက္ရင္းေလးယူရင္း japanese cheese ကိတ္ေလးကို ယူျမည္းလိုက္တယ္။
Chanyeol - "hmm... စားေကာင္းသားပဲ"
Jongin - "အင္း...ေကာင္းတယ္ဟုတ္! ဒါေတာင္ နည္းနည္းေလးပိုၾကာၾကာအပူေပးလိုက္ရင္ ပိုေတာင္ ေကာင္းဦးမွာ..ဟီးဟီး..ေနာက္ထပ္ ၂မိနစ္ေလာက္ေလးပဲ ပိုအပူေပးလိုက္ရင္ အရသာက ေမ့မရႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္သြားမွာ..."
BINABASA MO ANG
The Ugly Twin
FanfictionDescription "ရူးပါ့ကြာ!!! မင္း ခ်စ္ခြင့္ပန္လိုက္တာ သူမဟုတ္ဖူးကြ...သူ႔အမႊာ" Forward -Kim Jongin, Kim Taemin ရုပ္ခ်င္းခြဲမရေလာက္ေအာင္ တူတဲ့ အမႊာညီအစ္ကိုေပမယ့္ ို႔၂ေယာက္လံုးရဲ႕ ဘဝေတြက ေတာင္နဲ႔ ေျမာက္လိုပဲ ဝင္ရိုးစြန္းတစ္ခုေပၚမွာ အတူရွိေနေပမယ့္ လံုးဝ...