Kapitola 1 - Tomu se říká genialita, pánové

22 1 0
                                    

,,Hej! Dej mi taky jednu!" křikl jsem na Lea.

,,Socko," zasmál se a podal mi cigaretu. Z kapsy jsem vytáhl zapalovač a cigaretu zapálil.

,,Tak co ta zkouška?" zeptal se Lazy Lea.

,,Ale. Prej mam přijít ještě jednou," odfrkl si Leo a potáhl ze své cigarety.

,,To je zmrd," povzdechl si Larry.

,,Jo. Ale já tu zkoušku kurva potřebuju," vyštěkl Leo.

,,Musíme do hajzlu pořád řešit školu?" řekl jsem znuděně a vyfoukl kouř.

,,Tobě se to říká, Liame. Ty všechny zkoušky uděláš v prvním termínu," uchechtl se Lazy.

,,Jonathane Lazy," začal jsem vážně. ,,Druž hubu."

,,Ne, ale vážně. Jak to kurva děláš, že nemusíš na opravný termíny? Na přednášky nechodíš a že by ses učil, to jsem ještě nikdy neviděl," řekl zamyšleně Larry.

,,Tomu se říká genialita, pánové," zasmál jsem se a důležitě si založil ruce na hrudi, cigáro v puse.

,,Ne, tomu se říká štěstí," podotkl Leo.

,,Nebo money," zavtipkoval Lazy. Ach, jak vtipné.

,,Nechte toho, jo? Jsem prostě chytrej. Nemusíme to řešit," uzavřel jsem tohle téma.

,,No fajn. Co takhle někam zajít?" navrhl Larry.

,,Hej, hej! Kumte na tu holku!" vykřikl přidušeně Lazy a zběsile ukazoval na brunetu jdoucí naším směrem. Věděl jsem moc dobře, kdo to je a tak jsem si snažil nějak zakrýt obličej. Nenapadlo mě nic lepšího, než jen sklonit hlavu.

,,Ahoj, Liame," zaslechl jsem její hlas.

,,Jo, čau," odpověděl jsem a otočil se k ní zády.

,,Leo."

,,Rose," řekl nazpátek.

,,No, ty vole. Koukněte na tu dokonalou prdelku. Tu bych moh mít pod rukama celou věčnost," rozplýval se nechutně Lazy. Nevím, proč, ale ty jeho kecy mě donutily, abych se taky podíval.

,,Jo, co nemá v kozách, má v zadku," poznamenal Leo uznale.

Dobře, ten zadek je fakt skvělej.

,,Hochu, radši budu mít vepředu pětasedmdesátky béčka a vzadu úžasnou pevnou dokonalost, než vepředu devadesátky déčka a vzadu nechutnost, co když do ní plácneš, nepřestane se deset minut vlnit," řekl Lazy a típnul svoje cigáro.

,,Fajn, dobře, vyhrál jsi," zvedl ruce do vzduchu Leo na znamení, že se vzdává.

,,A odkud jí vlastně znáte?" zapojil se do naší diskuse i Larry a otočil se na mě a Lea.

,,Chodila s náma na střední. Víš, byla dost nehezká, až moc chytrá, zaláskovaná do Liama-"

,,Něco jako náš Liam," zasmál se Lazy a bouchnul mě do ramene.

,,Jdi kurva do prdele," uchechtl jsem se.

,,Vlastně, byla ostuda se s ní vůbec bavit. Což mě přivádí k tomu, vy se spolu bavíte, ještě se na tebe tak usmívala?" zeptal se mě Leo. To by mi ještě tak scházelo.

,,Ne! Jsi magor?" vytřeštil jsem na něj oči.

,,A ty? Kdybych byl tebou ten úsměv bych viděl tak rád a tak často, protože by to bylo vždycky potom, co bych řekl 'Vykuř mi ho, zlato.'"

,,Kruci, Lazy, nemůžeš chvíli držet hubu? Je to fakt k zblití," zamračil se Leo.

,,Leo má pravdu, jestli jsi fakt tak nadrženej, tak si běž na hajzly," řekl Larry. Páni, ten kluk ještě umí mluvit?

,,A co teda, Liame? Jakto, že tě tak pěkně pozdravila?" začal zas Leo.

,,Snad nežárlíš, Leonardo?" zasmál jsem se, naposledy potáhl z cigarety a odhodil ji na silnici.

,,No, musíš uznat, že přes ten rok se dost změnila k lepšímu. Viděls přece tu prdelku, ne? To se podlamujou kolena i mně a to já jsem silnější povaha."

,,Ty ses zbláznil? Ty si už nepamatuješ, jak vypadala na střední? Co to s tebou kurva je?" divil jsem se. To snad nemohl ani myslet vážně.

,,Hej, klid, jo? Radši mi řekni, co že tě takhle zdraví?"

,,Co já vim? U mě naprostej nezájem, jasný?" vyštěkl jsem.

,,Fajn, fajn," řekl Leo a pomalu ode mě odstupoval.

,,Člověk by řekl, že když už je nám těch dvaadvacet, budeme se chovat jako dospělí lidé, ale my se pořád chováme jako puberťáci," povzdychl si Larry. Musel jsem v tom s ním souhlasit. On celkově je Larry z naší skvělý party asi ten nejrozumnější.

,,To víš Larry, jak je chlap jednou úchylnej, úchylnej zůstane," zasmál se Lazy a dal Larrymu ruku kolem ramen.

,,Ne, to platí jen u tebe," uchechtl jsem se.

,,Víte, co, pánové? Já se s váma vsadim, že se tý pěkňoučký brunetce dostanu do kalhotek do konce semestru!" vykřikl Lazy.

,,A puberta pokračuje," hlesl pobaveně Larry.

,,A co to takhle ještě trochu okořenit?" navrhl Leo. Zaujatě jsem k němu zvedl oči.

,,A stále pokračuje," zasmál se Larry.

,,A jak?" chtěl vědět Lazy.

,,Co kdybysme já a Larry vsázeli? Co kdyby se do hry zapojil i náš světoznámý milovník Liam James Payne?" hlásil velkolepě, jako kdyby ohlašoval příjezd královny.

,,A stále pokračuje," řekl opět Larry.

,,Tak na to zapomeňte," překřížil jsem si ruce na hrudi.

,,Ale no tak. Vždyť to bude sranda a navíc si i užiješ. A přece nebudeš takovej sráč a zbabělec a nenecháš Lazyho tak lehce vyhrát," přemlouval mě Leo.

,,A stále pokračuje," ozval se znovu Larry.

Nechtěl jsem si to přiznat, ale ta úžasná představa, že bych mohl Lazyho porazit v jeho oboru, jako on to pár let dělá mně ve fotbale, je velice lákavá. A Rose Blacková taky už neni úplně k zahození. A navíc bych jí mohl pěkně potahat za nos, protože ona si o to prostě říká.

,,Víš, co? Tak jo. Já to beru," přikývl jsem a natáhl k Lazymu ruku, kterou přijal a pevně tisknul.

,,Takže, kdo první sbalí Rose Evelyn Blackovou do konce tohoto semestru, vyhrává. O prachy se pak spravedlivě rozdělíme, dobře?" řekl důležitě Leo a střídavě se na nás podíval.

,,A stále pokračuje," utrousil potichu zase Larry.

,,Ano!" souhlasili jsme s Lazym nastejně a zpříma si dívali do očí.

,,Tak to potom, jelito, kopyto, platí to," odříkal přičemž nás příslušněkrát bouchl do ruky, a nebylo cesty zpět.

,,A stále pokračuje." Zas ten Larry.

,,Super. Je mi líto, kamaráde, ale já sázím dvě stovky na Lazyho," usmál se Leo a hrdě poplácal Lazyho po zádech.

,,Teď se budu snažit vyhrát o to víc, abys přišel o prachy," řekl jsem zcela vážně směrem k Leovi.

,,A já sázím na milovníka Liama dvěstě padesát," prohlásil Larry, a pak si spíš pro sebe řekl, ,,a stále pokračuje a vypadá, že nikdy neskončí. Ach jo. Blbá puberta."

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 08, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

TuesdayKde žijí příběhy. Začni objevovat