Ben Azra Güneş Araf . Yirmi iki yaşımın yaşındayım . Bu benim üniversitedeki son senem . Ve akşama da yıl sonu balomuz var . Bana göre çok saçma bu balo işi ya da kutlamalar . Hayır yanı okulu bitirdik okey anladım da kutlama da neyin nesi . Al diplomanı , at kepini ve finish . Herneyse baloya çok az bir zaman kalmıştı . Ve ben hâlâ dolabımla bakışıyordum . Giyinmeyi pek fazla bilmeyen bir kızım . Ben dolabımla bakışmaya devam ederken telefonum çaldı . Çalışma masamın üzerinde olan telefonumu elime aldım ve arayana baktım . " BAŞAKİSTAN " arıyor yazıyordu . Ah bu arada Başak benim kuzenimdir . Kuzeninizle aynı okulda okumak bir harika bence . Başak ile aynı bölümü okuyorduk .Kuzenim diye söylemiyorum çok akıllı bir kızdır . Tabii bana çekmiş ne de olsa birtakım genlerimiz aynı .s.s.s Herneyse telefonu elime alır almaz açtım . Ve anında Başak ' ın sesi kulağımın zarını patlatmaya yetmişti .
- " Güüüneş ! Kızım bil bakalım baloya kimler geliyooorr ! "
Ulan ! İnsan bir ne yapıyorsun iyi misin diye sorar be kuzenine ama yok ! Bu kişi Başak ise sormaz direkt telefona cırlar !
- " Ben de iyiyim kuzen ne yapalım . "
-" Ya kızım boşversene onu bunu ya neler öğrendim neler . Baloya diyorum kimler geliyor tahmin bile edemezsin ! "
Başak bu her yerde gözü kulağı vardır . Al işte yine birinden duymuş bir şeyler .-" Ya Başak nereden bile bilirim he ? Kim geliyormuş , söyle de çatlama . "
Derken gözlerimi devirmiştim . Banane ki ben şahsen elbisemi seçmekten başka hiçbir şey düşünmüyordum . Ben bunları düşünürken Başak ' ın sesini duydum . Yazık ! Canım kuzenim benim . Elbise seçmeye o kadar çok dalmışım ki Başak telefona bağırmak zorunda kalmış .
-" Ya of Başak ! Kızım manyak mısın sen . Ne diye bağırıyorsun telefonda ya !
-" Güneş sağır mısın sen duymadın herhalde ."
-" Neyi duymadım ? "
-" Al işte bak sağırsın kızım sen , beni nasıl duymazsın beni beni Bihter ' ini !..."
Offf anlaşılan Başak yine Bihter modunu almıştı . Aşk - ı Memnu dizisine bir aralar aşırı derecede bağlanmıştı .
-" Eee şöyle sene Başak kim geliyormuş ? "
-" Kızaagagmmm . GECE POYRAZ geliyormuş . Duydum mu oynanabiliyordu musun ya ?!?! "
-" O kim Başak ? Allah aşkına kim o ya , boş insanlar yüzünden vaktini harcıyorsun ! "
-" Nee ! Kızım oyuncu olan Gece Poyraz ' dan bahsediyorsun ben ! Hani şu yakışıklı olan var ya haniiii !!! "
Offf Başak ve dizi takıntıları . Her dizide ayrı bir erkek oyuncuya aşık olur tutulurdu . Ama sonra o dizi bitince unutur tekrar yeni dizilerdeki oyunculara sarardı . Ama Başak ' tan bu Gece Poyraz ' ı çok duymuştum gerçi . Öncekilerden çok anlatıyordu onu bana . Duyduğum halde hiç google ' dan araştırıp , bu kim ? diye hiç bakmamıştım . Belki bugün tanışabilirdim .Ya da banane . Ben Başak gibi değildim . Benim öyle dizi takıntılarım filan yoktu . Ben salonda oturup , nutellamı elime alıp , sünger bob lu pijamalarımı da giyip , saatlerce televizyon izleyebilirdim . Nutella da neymiş demeyin canlarım , Nutella candır ! Konu ne ara Nutella ya geldi yahu ! Herneyse bu düşüncelerinden arınıp telefona geri döndüm.
-" Ya iyi neyse Başak ! Sen hazırlanan benim eve gelsene ya . Giyecek birşey bulamadım ."
Selaamm . Merhaba arkadaşlar . Bu benim ilk kitabım olacak . Umarım beğenisiniz . Ukala Komşum okuyucuları bilirler .
Birkaç isim UK kitabındakiyle aynı olacak . Kitabın başları da UK kitabına benzer oldu bu yüzden çok üzgünüm ama içeriği kesinlikle aynı olmayacak . Hatta bir nevi kendi hayatımdan kesitler yazacağım . Bu arada multide Güneş ile Başak ' ın resimleri var .
Sarışın olan = Güneş
Esmer olan = Başak ;)
Bu arada oluyorsa almirademirkan 'a selam
Kitaplarının en büyük hayranlarıyım !
YENİ BÖLÜM gecikmez arkadaşlar şimdilik görüşmek üzere muck muck ! ☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UĞURLU SAYIM ( 7 )
ActionGece yi hep karanlık bilirlerdi . Aslında onu da aydınlatan bir Güneş i olduğunu bilmiyorlardı .Taa kii Güneş kendini gösterene kadar ... *********** İşte o geleceğe açılan kapı !...