....

59 9 2
                                    

İkiz dingillere en son baktığımda mutfagimi istila ediyorlardı öküzler ! Ben onlara bakarken , Başak çoktan benim benim odamın yolunu tutmuştu bile ! Odama girdiğimde kısa sureli bir çığlık attım. Başak neye uğradığını şaşırdı ve soylenmeyi de ihmal etmedi

" Ne bağırıyorsun Kızım ya deli misin sen ? "

" Başak odamı ne hale getirdiğinin farkında misin he ? "

" Evet tatlım farkındayım ama sana şuan kombin bulmakla mesgulum , odanın ne hale geldiği umrumda bile değil ! "

" Ya bence bu kadar çok özenmeye gerek yok !? "

" Kızım sacmalama lutfeenn ! "

" Saç malanmaz taranır kuzi ehe ehee :) "

" Bu espiriyi yapmadığını farzediyorum canım . Ne iğrenç bir espiriydi bu . Kusucam şimdi he ! "

" Lan ! Lan ! Sakın dolabımın içine kusma Başak , yoksa senin açından kötü olur bak ona göre !! "

dedim , ama Başak beni takmayıp , elbise aramaya devam etti . Bende bu fırsattan istifade , yatağıma uzandim , tabletimi de elime aldım ve Gece Poyraz diye Google ' a yazdım . Başladım resimlerine bakmaya . Vay anasını be . Analar neler doguruyormus diye düşündüm . Basak ' ın dediği gibi cidden de adam meteormuş . Oh my got got got .... ! diye diye tavuk olmuştum resmen . Cidden çok yakışıklıydı . Resimlerine bakmaya devam edecekken benim güzel tabletim hemen uyarı verdi . Sarjim 3 ' tü . Ben de hemen düşüncelerimden arınıp , yataktan kalkacaktım ki ; Başak ' ın sesinin yüzünden yataktan düşüp yere kapaklandım .

" İşte bu kuzii ! Bu elbiseyi giyeceksiiinn !! "

dedi . Ben de yerden kalktım ve Başak ' a ters ters baktım ...

" Ulan gundi ! Niye bağırıyorsun ya , yanındayım kızım , şu ses tonunu ayarlasana biraz , hep bir cırlama , hep bir cırlama , olmaz ki böyle yani ! "

" Off Off ! Çok konuşma hadi al şunu giy "

Ohaa ! bu elbise harbiden çok güzeldi ama bana olur muydu ? Yahu ! Ben bu elbiseyi ne zaman almışım acaba ? Kesin annemin dolabından yürütmüşümdür shshsh . Herneyse ! dedim içimden . Başak ' ın elinden elbiseyi aldım ve biraz inceledim . Elbiseyi elime almamla , geri Başak ' a vermem bir oldu doğrusu ...

" Başak ben bunu giymem , başka bir elbise bul bana . "

dememle Başak bana kaşlarını çatıp , ellerini beline koyup "" (bu onun sinirlendiği zaman yaptığı hareket olur) "" " nedenmiş o "
gibisinden kafa salladı .

" Hadi ama Başak ya , görmüyor musun ? Bu elbisenin sırt dekoltesi var , ayrıca çok derin bir dekolte . Giymem ben bunu ! "

" Allah Allah , neden aldın o zaman canım bu elbiseyi ? "

dedi ve beni zorlada olsa , odamdaki banyoma soktu . Ben giyinmeye başladım . Aslında elbise çok ta güzeldi be . Hoşuma da gitmedi değil :) Ben giyinirken , bu arada da Başak odamı toplamıştı . Canım benim ya . Herneyse . Ben banyodan çıktığımda Başak yatagima uzanmış , telefonuyla ilgileniyordu . Bir ara beni görür gibi oldu , ama telefonuna geri bakmıştı ama sonra tekrardan bana dönüp uzunca bir ıslık çaldı .

" Vay , vay , vay , kuzime bak benim ya ! "

" Of Başak ya , lan acabası paçalı donumla mı gitsem ben baloya nedersin , hem o daha çok yakışıyor bana sanki he ? "

dememle Başağın bitkisel hayata girmesi bir oldu . Başak bana ;"seni baban mı doğurdu kızım?" der gibi bakınca ben de sustum. Aslında kendimi şuan bu elbisenin içinde çok merak ediyorum. Ben bu elbiseyi ne zaman aldım hiç hatırlamıyorum. Basagin da vermiş olduğu gazla hemen aynanın karşısına geçtim ve anında kısa bir çığlık attım. Başak da hemen yataktan kalkıp bir yandan da soru sorarak yanıma geldi !

- " Ay ne oldu be , begenmedin mi elbiseyi ?! "

- " Kızım aynada birisi var bak yemin ederimmm ! "

Selaww millet ! Öncelikle bu bölüm çok az oldu bunun farkındayım ama sınav haftası olduğundan pek ilham gelmiyor. O yüzden bölüm yazamiyorum . Yeterince komik yazmaya çalışacağım. Bu arada hikayeyi begenenler ya da beğenmeyenler yorum yapabilirler mi kitap hakkında . Sizce nasıl ilerliyor?? Vee Azra aynada ne görmüş olabilir sizce ? Fikri olan varsa yorum yapsın . Yorumlar serbest biliyorsunuz ! Hepinizi seviyorum ! Gorusmek üzere !

UĞURLU  SAYIM  ( 7 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin