Karşıma 3 tane adam çıktı.Birisi bana doğru yaklaştı ve "Selam güzellik,senle birazcık işimiz var da." dedi pis pis gülerek.Ben aslında o kadar duygusal bir kız değilim ama tabii ki böyle bir olayla karşılaşan her bayan ağlamaktan kendini tutamaz.Ben ağlamaklı ses tonumla "Gidin başımdan!" dedim (beni de dinleyeceklerdi zaten.) Adam beni sıkıştırdı ve "Birazdan gidersin,ama daha işimiz var."dedi.O hâlâ pis pis gülerken dizimi onun tam ortasına geçirdim.Acıyla geri çekildi.Gözlerindeki acıyla bana doğru yürümeye başladı "İşte şimdi bittin." Aynen işte şimdi ayvayı yemiştim.Adam beni daha çok sıkıştırmaya başladı.Ben hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.Sonra arkadan bir erkek sesi geldi "Napıyosunuz lan siz burda!?" Herkes geri çekilmişti.Kim olduğuna baktığımda onun Emir'in çetesinden ATAKAN olduğunu gördüm.Adamlardan birisi "Sen karışma Atakan!" dedi. Atakansa "Eğer şimdi burdan defolup gitmezseniz Emir'le görüşmeniz gerekecek!" dedi.Atakan'ın bunu demesiyle adamlar geri çekildi ve uzaklaşmaya başladılar.Atakan da beni kolumdan tutup kaldırdı.Yürümeye başladık.Yol boyunca hiç konuşmadık.Bizim evimizin önünr geldiğimizde Atakan,ben içeri girene kadar beni bekledi.Asansörü 5 dk. beklediktrn sonra gelmişti.Asansörün aynasında ağlamaktan dolayı akmış rimelimi düzelttim ve asansörden çıktım.Annem ağladığımı anlamamıştı neyse ki.Annem beni yemeğe çağırmıştı ama bu mideyle yemek yiyemezdim.Odama geçip üstümü çıkarttım ve yatağımın içine daldım.Bir yandan Emir'i,bir yandan da bugünki olayı düşünüyordum.
Sabah olduğunda annemin bağırışlarıyla zar zor uyandım.Banyoya gidip kendime baktığımda,göz altları şişmiş,saçı başı birbirine girmiş bişey gördüm ve bu bendim.Hemen duşa girip saçlarımı temizledim.Kurulandıktan sonra formamı giydim.Annemi öptükten sonra Simge'yle birlikte otobüse bindik.Aradan geçen zamandan sonra okula geldik.Boş bir bank bulup oturduk.Simge"Sen iyi misin?"Ben de "Bilmiyorum."dedim.Simge"Anlatmak ister misin?" dedi.Ben de ona anlattım olanları.Biraz gözleri doldu."Keşke bırakmasaydım seni!" dedi.
ATAKAN'DAN
"Abi Bade'yi görmeliydin,kız çok kötüydü."dedim.Yüzü ifadesizdi ama nefes alışverişleri hızlanıyordu."Sen sınıfa çık ben geliyorum."dedi.
EMİR'DEN
O Burak şerefsizini gebertecektim.Bade'yr aşık mıyım?Hayır,ben hiç kimseye aşık olmam.Ama benim anlaşma yaptığım kişiler böyle şerefsizlikler yapamazdı.Bade yine o yanındaki kızla bir bankta oturuyordu.Yanlarına gittim ve Bade'ye"Benimle gel" dedim ve onu kolundan tutup arka bahçeye götürdüm.Arka bahçede hiç kimse yoktu.Olsaydı da zaten bir emrime bakardı çıkmaları.Bade'yi duvara yasladım ve "O sana birşey yaptı mı Bade!?" dedim.Bade'nin hafiften gözleri dolmaya başlamıştı bile."Neyden bahsediyorsun?"Anlamamış gibi yapıyordu."Saklamana gerek yok Bade,ben her şeyi biliyorum."dedim.Bade daha fazla ağlamaya başladı.Titrek sesiyle "H..Hayır birşey yapmadı ama Atakan yetişmeseydi.."dedi ve yine ağlamaya başladı.İlk defa bir kadın benim karşımda böyle çaresiz duruyordu.Sağ elimi yanağına koydum ve başparmağımla akan yaşları sildim.Bade bir an gözlerime baktı ve sonra olduğu yere yığıldı.Ne yapacağımı bilemedim ilk başta.Sonra Bade'yi kucağıma aldım ve arabama doğru yürüdüm.Bize bakan bakışları hiç umursamadan Bade'yi arabaya koydum ve sürücü koltuğuna geçtim.
BADE'DEN
Bedenimi çok yorgun hissediyordum.En son hatırladığım şey Emir'in yüzüydü.Gerisini hatırlamıyordum.Gözlerimi yavaşça açmaya başladım.Birazcık doğruldum ve bir yatağın üzerinde olduğumu fark ettim.Siyah ve gri bir odadaydım.Kapıya doğru baktım ve Emir'i gördüm.Elinde su vardı.Sanırım bana getirmişti ." Bana ne oldu?"dedim.O da bayıldığımı söyledi.Neden bayıldığımı şimdi anlamıştım çünkü kurt gibi açtım.Emir soğuk sesiyle"İyi misin?" diye sorduğunda mecburen"İyiyim."dedim.Kahrolası karnımın gurultusu bir türlü geçmiyordu."Emir bana gıcık gıcık gülmeye başladı."Hadi gidiyoruz."dedi."Nereye?!"diye sorduğunda "Yemek yemeye." diyince gözlerinin için parladı.Aşağıya iniyorduk..Merdiven kenarları spot ışıklarla kaplıydı.O mükellef sofrayı gördüğüm koşup hemen sandalyeye oturdum.Adeta bir görgüsüz gibi duruyordum.Yemek tabağından başını kaldırıp Emir'e baktım.İnsancıl bir şekilde yemek yiyordu. Sandalyede doğruluk bende insan gibi Yemek yemeye başladım.Yemeğimiz yemiştir ve okula doğru gidiyorduk.Okula girdiğimizde saatine baktım ve öğle arasının bitmesine 10 dakika olduğunu gördüm.Sınıfa doğru yürürken herkes bize bakıyordu.Sınıfa girdiğimizde bizim sınıfın aptal canavarları hemen alay etmeye başladılar."OOO,Kutay'a bakın.Yoksa Emir gerçekten aşık mı oluyor!"dediler.Emir sadece ben bayıldığım için beni sınıfa bırakmıştı sadece.Emir benim gözlerine bakarak"Ben hiç kimseye aşık olmam!"dedi.Göreceğiz Emir Kutay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLATONİK
RandomPlatonik aşkı iliklerine kadar hissetmeyi bilir misiniz? Bade Akay. O platonik aşkı iliklerine kadar hissediyor.Sonucunun ne olduğunu bilmeden yaşıyor aşkını.Adı üstünde "Platonik aşk" cesaret ister. Bade'den -Emir'in gözlerinin rengi kahverenginin...