Acasa

7.4K 244 41
                                    

Oau, ce casa mare...exclama uimita fata, când facu primii pasi in noua ei locuinţă, unde avea sa locuiasca bineînţeles cu Harry, prea adorabilul ei tatic cu par carliontat, dupa cum gandea ea .

Da...sper doar sa te simti bine aici...ma gandeam sa iti arat noua ta camera, sa te las putin sa te acomodezi, iar după sa luam cina impreuna, ce spui ?intreba Harry ,scarpinandu-si ceafa.

Bine.raspunse simplu fata, urmându-l pe scarile de la etaj, apoi pe hol, si intr-un final, in viitoarea ei camera, care, spre dejamagirea ei nu era roz,insa nu suflase un cuvant.

Sper sa te simti bine aici.spune Harry lasandu-i bagajele jos.
Te las sa despachetezi,ok?

Ok...raspunde ea incet, incepand sa isi aranjeze hainele in dulap ,Harry parasind încăperea.

Dupa aproximativ o jumatate de ora, fata a terminat de aranjat hainele, aruncandu-se in patul pufos.

Acum ca statea sa priveasca mobilierul i se parea si mai prafuit, adica, era prea matur pentru ea.Totul era maro si negru...ei nu ii placea asta.Ea isi dorea culori cum ar fi roz, alb, violet...culori copilaresti.

Insa, nu avea sa comenteze cu privire la ceea ce avea.Era destul faptul ca prea adorabilul Harry o luase la el acasa.

Brusc atentia fetei fu focusata pe niste batai in usa si pe vocea lui Harry care o intreba daca putea sa intre.

Acesta spuse doar un simplu da, pe care Harry il urma, intrand usor pe ea cu o tava mare cu mai multe feluri de mancare in mana.

Parca spuneai ca vom lua cina impreuna?spuse fata incet.

Da...dar mi-am spus ca poate esti obosita si mai bine ti-as aduce-o la pat.Nu am stiut ce feluri de mancare iti plac, asa ca ti-am adus sa iti alegi.spuse Harry dulce, lasand tava pe pat.

Fata in schimb doar facu ochii mari, la felurile diverse de pe tava, simtind cum stomacul ii se strange, fiindca nu mai mancase de mult astfel de delicatese.

Între timp, Harry luase cu linguriţa, o bucatica din prajitura care se afla in colt, ducând-o incet la buzele fetei, care il privi pentru un moment ciudat.

Ce-e?De ce incepi tocmai cu desertul?il intreba fata curioasa, cu un zambet mare pe buze, care se datora gestului dragut, dupa parerea ei al lui Harry.

Pentru ca vreau sa gusti ceva la fel de dulce ca tine, fetiţa lui daddy.

▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷

Am pus next, constransa de faptul ca nu am pus de mult, dar degeaba daca e naspa :(

Pink Girl H//S Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum