Capitol dedicat lui urnatharry
Da, da. Multumesc.In 2 ore e bine. La revedere. Harry tocmai încheia un apel telefonic cand a zarit-o pe somnoroasa lui Daisy tarandu-si leneş picioarele pe parchet.
Bună dimineața somnorila! O întâmpină Harry zâmbind in timp ce se apucă sa pregătească micul dejun.
Bună dimineața daddy. Spuse fata incet ,căscând si intinzandu-se.
Masa ta de machiaj va veni peste 2 ore scumpo. Cei de la magazin au fost foarte aglomeraţi cu livrările, de aceea nu au putut sa o aducă ieri.i-a spus acesta in timp ce turna ceaiul in 2 căni.
Este in regulă. Spuse ea incet,luând loc la masă si incepand sa se joace cu degetele sale.
De asemenea azi vor veni si nişte oameni care iti vor aranja camera. Vor pune tapet frumos, vor schimba lustra aceea urâtă cu una in ton cu camera ta si aşa mai departe. A mai spus Harry intizanu-i o tava pe care se afla ceaiul si o farfurie ouă si bacon care abia aşteptau sa fie devorate.
Multumesc. S-a auzit si mai incet glasul ei, ochii ei stând in pământ.
Nu ai pentru ce. Si, hei, de ce eşti trista? Ii ridica usor barbatul barbia ca sa o poată privi in ochi, dar nimic.
N-nimic. Spuse ea aratandu-i un zâmbet pentru a înţelege ca e ok si atunci si-a amintit vag de tulburarea de personalitate evitată pe care aceasta o avea si despre cum medicul ii recomandase sa comunice cât mai mult cu ea si sa faca activităţi etc.
Ce ai spune daca dupa micul dejun am merge in parc si am lua îngheţată cat timp oamenii vor lucra la camera ta?Sună bine? A intrebat-o el voios.
Ar fi frumos. I-a zambit aceasta, dar de aceasta dată, chiar era un zambet plin de fericire, exact asa cum ar trebui sa fie un zambet si pur si simplu, pentru un moment s-a gandit ca poate, el o va vindeca de aceea tulburare care câteodată isi face simţită prezenţa, insa brusc a fost rupt din gandurile lui de soneria de la usa.
Vin! A strigat acesta si s-a grabit către usa.
La uşa erau meseriaşii care urmau sa sa se ocupe de camera lui Daisy. Harry i-a poftit înăutru conducându-i către camera in timp ce Diasy isi savura micul dejun in linişte, in scurt timp terminandu-l. Era gata îmbrăcată si nu cine ştie ce de aranjată, dar era numai bine de ieşit la o plimbare. Si-a spalat farfuria si cana, iar in scurt timp a aparut si Harry care se schimbare de hainele de casa, fiind îmbrăcat tot in negru.
Mergem? A intrebat usor sfioasa Daisy.
Da. Mergem.
Harry si-a luat portofelul si cheile si a luat-o de mana pe Daisy conducând-o pana la maşina, unde i-a spus sa stea pe locul din dreapta, desi iniţial ea refuzase.
Acesta s-a pus pe locul şoferului si s-a asigurat ca fata are pusa centura de siguranţă înainte de a porni.
Dupa nu mai mult de 10 minute, au ajuns in parc.
Si ce aroma de îngheţată preferi? A întrebat-o in timp ce se apropiau incet de chioşcul cu îngheţată.
Cireşe?
Atunci cireşe sa fie!
Si astfel Daisy a primit un cornet imens, plin cu îngheţată de cireşe si topping din plin.
Tu cu ce ti-ai luat? L-a întrebat fata in timp ce mai lua o gura din îngheţata ei.
Cu fistic. A murmurat ,încă savurandu-si îngheţata
Ihhh, nu stiu cum poti mânca chestia aia. A ras fata, admirandu-si cornetul cu un gust perfect armonios intre cirese si toppingul de ciocolata.
Nu stiu tu, cum poti mânca aia! A ras si Harry la randul său, scoţându-si botul din îngheţată lui, imaginea lui facand-o pe Daisy sa rada .
E foarte bună, de aia! Scoase ea limba la el, făcând pe supărata.
Nu te cred ca e mai buna ca a mea! Continuă el.
Atunci, poftim. Gust-o si vezi.il indemna ea intinzandu-i cornetul.
Bine, dar doar dacă o guşti si tu pe a mea.zambi el.
Bine. Si asa gustara fiecare din cornetul celuilalt.
Amandoi erau murdari pe faţă si se amuzau amandoi unul pe seama celuilalt cu privire la asta.
Esti murdar. Chicoti ea ştergându-l cu şerveţelul. Ochii lui se uitau atenţi la faţa ei. era atât de frumoasa si nu ai spune ca avea mintea unui copil ci
doar ca era puţin imatură, dar nu mai mult. Deci nu înţelegea ce vazuse aceea femeie la ea asa de greşit . Ea părea perfectă.Si tu. O sterse la randul sau, amandoi terminându-şi îngheţatele in liniste.
Sa sti, ca a fost buna si îngheţata ta. A spus Harry in timp ce se ridicau amândoi de pe banca.
Păcat ca nu pot spune acelasi lucru. Chicoti aceasta, amandoi zâmbind si plecând la maşina.
**
Ne pare rau domnule Styles, dar nu vom reuşi sa finalizăm astazi camera. Vorbea unul din muncitori cu Harry cand acesta a ajuns acasa.
Cum? Si cand o veti termina? Întreba acesta îngrijorat.
Pai in câteva zile va fi gata, va asigur. I-a mai spus acesta inainte de a-si strânge lucrurile si a pleca.
Off. a oftat acesta luând un loc pe canapea.
Ce este? L-a intrebat Daisy asezandu-se langa el.
Pai se pare ca va mai dura până camera ta va fi gata, iar asta înseamnă ca tu, vei dormi in camera mea, in patul meu, in timp ce eu, voi dormi aici, pe canapea.se facu el mai comod lasandu-si capul pe spatarul acesteia.
Putem dormi amandoi acolo, patul este destul de mare. Îi zambi aceasta.
Si într-adevăr, patul era încăpător, însa ea a dormit tot in braţele lui daddy până la urma si era atât de cald si bine acolo, încât ar fi putut sa doarmă pentru totdeauna acolo.
Pe cand Harry, se simţea împlinit si puţin ciudat având-o atât de aproape, atat de aproape .😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
🙄😆Hei, dupa ceva timp.
Dacă aveti întrebări, va aştept.
Iar daca doriti sa urlati la mine, iar va aştept 😂😂
CITEȘTI
Pink Girl H//S
Fanfiction"Ştii, lui daddy îi plac fetele îmbrăcate în roz, sunt mai ... inocente..." O poveste în care un bărbat se îndrăgosteşte fără să vrea de fiica lui adoptată. Just fiction. Doar ficţiune .