Ik heb echt wat met het woord 'Him' maar goed. Ik heb dus n probleem. Ik vind iemand als super lang leuk alleen ik heb geen idee of hij mij ook leuk vind. Nu komt er ook nog bij dat ik best verlegen ben, En nu dus nog iets. Een van mijn beste vrienden is verliefd op me. Ik vind hem ook heel leuk alleen ik denk niet op de zelfde manier. Ik voel me er zo slecht over. Ik wil hem echt geen pijn doen.
Ik heb gezegd dat ik tijd nodig had. We praten wel gewoon door maar ik voel me zo raar. Het idee dat iemand mij leuk vind? Is echt debiel. Dat bestaat gewoon niet in mijn hoofd.
Vandaag ging mijn vader een tentoonstelling met foto's en schilderijen openen. Er was een man, een van de weinige kunstenaars in de tentoonstelling die nog leefde. Hij was 77, ik heb lang met hem gepraat. Zijn werk is zo prachtig! Het waren net zwart-wit foto's alsof je er recht in kon lopen. Die man was zo lief, ik bewonder hem. Zoals jullie misschien weten houdt ik namelijk ook veel van tekenen en schilderen. Deze man voelde als een soort opa. Dat maakte me blij en verdrietig tegelijk. Omdat ik nooit opa's gehad heb. Ik zou deze man graag als opa willen adopteren. Met of zonder oma want die heb ik ook niet. Ik heb zijn kaartje gekregen en hij zei dat ik altijd langs kon komen. Dat vind ik gewoon zo geweldig. Hij vertelde dat hij 100 wilde worden. Ik weet bijna zeker dat dat gebeurt. Want hij is zo gezellig en vreugdig en slim.
Ook heb ik gisteren (26-2-2016) opgetreden dat ging erg goed. Nu is er eindelijk het fenomeen, "vakantie" Dus daar ga ik even heerlijk van genieten. Dat doe ik graag samen met jullie, dus jullie kunnen waarschijnlijk meer hoofdstukken van mij verwachten!
ps. Ik heb vandaag mijn eerste echte schilderij gekocht van een echt kunstenaar. Met een geweldige naam namelijk: Bofkonti Geniaal!
All the love, Jazz
JE LEEST
An inside look
Non-FictionIk. Zo'n klein woord. Zo vaak gebruikt. Ik. Iedereen is een ik. Zo gek zo raar. Ik. Al lang kan ik. Ik niet meer zijn. Ik. Mijn gevoelens. Ze kloppen niet. Ik. Mijn gedachten. Ik schrijf ze op. Ik. Geen idee wat jullie vinden. Het zal me helpen. Ik...