İlk baslangicim umarim begenirsiniz💋
Medyada Zehra varrrSıkıcı gunlerin baslangicindaydim. Aslinda oyle "canim sıkıldı manikur pedikure gidiyim" diyen kokos zengin kizlarindan deildim ben. Tamam zenginim ama her sey zenginlikte bitmiyo iste. Neyse... Okula gitmek icin erkenden kalktim bir sandvic yapip cantama koydum. Babam anahtarimi beni cezalandirmak icin aldigindan bende motorla gitmek zorunda kaldim. Okula geldigimde yanimdaki luks araba dikkatimi cekti. Galiba araba zengin kralice cemrenin olmaliydi. Ona herkes zengin Cemre lakabini takti cunku uzerine takmadigi altin taki yok hanimefendinin.
Sinifa girdigimde eski arkadas"lar"imi ozledigimi fark edemedim acikcasi. Cunku tek bir arkadasimi ozlemistim. Zehra'yi. İceri girer girmez Zehra'ya sirittim ve yanina oturdum. Zehra'nin benim gibi tek arkadasi yoktu. Herkes onu severdi. Ama ben onu ayri severdim. O da beni. Birlikte kantine indigimizde oldukca kasli bi sey dikkatimi cekti. "Savas". Evet cekti cekmesinede bir anda cemreyi yaninda gorunce gozumu devirip onume dondum. Zehra bakislarimi fark etmis olacak ki hemen bana bakip "Savas? Hmm iyi ve zor secimler yavruu" diyince Zehra'ya cemreyi isaret ettim gozlerimle. Zehra okulun populer kizlarindan biriydi. Bu da her seyi soyleyebilecegi anlamina geliyordu. Savasla oldukca iyi anlasiyorlardi "benim" aksime. Her gun durmaksizin atisan tiplerdendik biz.
Zil caldiginda yukariya dogru kosar adim cikmaya basladim. Herkes bana "delimisin?" bakisi atsa da ben aldirmayip kosmaya devam ediyordum. Sinifa vardigimda dersin matematik oldugunu ogrendim. Hoca cok serte benziyordu bakislarina bakilirsa. O ders oylece tanismayla gecip bitti. Tenefus zili caldiginda tuvalete dogru giderken cemreyi farkettim. "Merhaba okulun ezigi" dediginde ona orda sac bas dalmak istesemde "Sanada merhaba yavsak" diyip sirittiktan sonra oradan uzaklastim. Mudure soylemis olacakki mudur beni cagirdi. 1 2 saat azarlandiktan sonra odadan "tamam" diyip ciktim. Cemre'ye kufuf etmekten tabii vazgecmeyecektim ama suanlik deil. Ona gizliden bir seyler hazirlayip ifsa edecektim. Soyunma odasina onun giyindigi yerin uzerine kamera koymak gibi. Ve bu sayede beni mudure sikayet etmeye gotu yemeyecekti. O gun bu sekilde gecti. Eve gittigimde ustumu cikarip yataga uzandim. Telefondan biraz sosyal medyaya baktiktan sonra uykuya daldim yarin yeni bir okul gunu oldunu dusunerek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN DEĞİŞİM
ChickLitHiç canı sıkıldığından estetik ameliyatı olan bir kız ile tanıştınız mı? Görmediyseniz sorun yok. Burada o kızı görecek, hatta bilgisini bile edinebileceksiniz. İşte O kızın adı Alara. Alara okul hayatında başarılı bir kız. En sevdiği arkadaşının on...