Medyada Savas varr👽
Sinifa girdigimde herkes bana oha bu insanmi bakislari atmaya baslamisti bile. Savas'ta dahil. Ogretmen ismimi sorunca Alara diye cevap verdim. Bu cevaptan sonra Savasin coktan ilgi alanindaydim zaten. Ders bitiminde kantine dogru ilerledim. Savasin beni takip ettigini anladigimda bir masaya oturdum ve kahvemden bir yudum aldim. Almamla beraber Savas'i karsimda gormem bir oldu. Karsima oturmustu. "Merhaba ben Savas tanismak istersen herzaman yaninda olurum yavrum." diyip siritti. Ben kendimi tutamayip koca bir kahkaha patlattim. "Komikmissin yavrum falan ne oluyor yani?" yanima yaklasti ve beni masamdan kaldirip tuvaletin onundeki duvara yasladi. "Senden etkilendim. Senin de benden etkileneceginden eminim bayan seksi." Savas'i ittirip "Tipim deilsin maalesef koca adam." dedikten sonra susup kalmisti oylece. Cikista arkamdan bagirarak "Birgun bana asik olacaksin hanimefendi!!" diye bagirinca gulerek "Cok beklersin koca adam!" diye bagirdim.
Neyse ki bunu dedikten sonra Cemre'yi gormem bir oldu. İstiyordum benim yasadiklarimi onunda yasamasini. "Selam kucuk bayan." dedim ve siritip motoruma bindim. Kaskimi da takip evin yolunu tuttum. Eve geldigimde bir paket ve orada yazili bir de not vardi. Notta soyle yaziyordu: "Senin kim oldugunu biliyorum bayan berra deniz." Gonderenine baktigimda ise oldukca sasirmistim. Tuna. Ben size Tuna'dan hic bahsetmedim tabii. Tuna ust katimizda oturan ve ayrica benim cocukluk askim. Onun bilmesinde sakinca yoktu cunku o beni her halimle severdi ve hala da vazgecmemisti zaten. Ama durumlar biraz karisik. Zehra Tuna'ya asikti. Ama bir turlu acilamamisti. Bunlari gecelim. Populer olma kurallari:
- Sabah aksam dus alicaksin.
- Cantanda mutlaka bir paket sigara olacak.
- Giyinisinde cok acik renkler degil kapali ve ilgi cekici renkler sececeksin.
- Cok keskin parfumler kullanacaksin birinin yanindan gecerken o parfumun kokusu dikkat cekecek.
Aralarindan biri haric hepsi kolaydi. Sigara. Hayatimda agzima bile surmemistim ama simdi gunde 2 3 tane tuketmezsem etraftan tepki alacagimi biliyordum. Bugun 1 tane agzima attim. Tadi pek fazla yoktu ama hep icesi geliyordu insanin. Henuz 1 tane icmistim ama sonra devami geldi. İlk gunden koskoca paketi bitirmistim bile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN DEĞİŞİM
ChickLitHiç canı sıkıldığından estetik ameliyatı olan bir kız ile tanıştınız mı? Görmediyseniz sorun yok. Burada o kızı görecek, hatta bilgisini bile edinebileceksiniz. İşte O kızın adı Alara. Alara okul hayatında başarılı bir kız. En sevdiği arkadaşının on...