Jdu po ulici plné feťáků, drogových překupníku, a děvek. Ptáte se co tady dělám? Odpověď je jednoduchá. Bydlím zde. Ale ne přímo zde, můj byt je na konci téhle ulice kde už to je celkem v "pořádku". Ale by ste si nemysleli, nejsem žádná štětka ani nějaký feťák. Pouze mi agentura co mi sháněla byt, sehnala sice krásně zařízený byt, ale v hrozné lokalitě.
Celkem se každý večer co jdu z brigády bojím tady procházet , ale ..kdo by si nebál že?..
Zrovna procházim kolem jednoho z bordélu co je tady. Nikdy nemám dobrý pocit když kolem něj jdu, pokážde buď na mě někdo buď pokřikuje nebo divně zírá. A není to moc příjemné. No ..dneska to však bylo o cosi jiné.
Když zrovna procházím kolem onoho zmiňovaného bordelu. Vybíhá ven trojice mužů a táhnou za sebou nějakého chudáka. Tohle je zde sice normální že někdy někdo tady někoho zmlátí...ale dneska to je jiné. Na nic nečekám a rači se schovávám za nějaký zelený kontejner.Ten chudák vypadá jakoby se nemohl ani na slovo když na něj dva ze tří vytáhnou pistole a namíří na něj. Vyděšeně sleduji co se bude dít když vtom jediný ten co na něj nemíří začne něco mluvit. Snažím se slyšet jakékoliv slovo co mu říka i když to jde ztěžka.
,, Myslím že mi něco dlužíš, nemyslíš Derecku?!'' Zavrčí a pozorně sleduje jeho reakci. Vypadá že se jeho chováním baví.,, Všechno vám vrátím pane Maliku" Vyděšeně ho sleduje už zmíněný Dereck. ,, Přísahám" Špitne potichu že ho jde skoro slyšet tady za popelnicí, natož tam u zmíněného pana Malika.
Nachvilku se zarazím když si uvědomím, že pár kroků předemnou stojí opravdu ten zmiňovaný boss britského podsvětí.! Už jse nezajímám co jse stane stím chudákem, sama se snažím nepozorovaně utéct. Ale však když udělám krok dozadu šlápnu na nějakou plechovku, samozřejmě plechovka udělá obří rámus a já s vylekaným jeknutím padám k zemi. Padnu mimo útočiště popelnice a jsem vidět všem na očích. Malik mě s úšklebkem pozoruje, když už se chci rychle postavit na nohy stím že jse dám na útěk, Malik ale najednou promluví....
||Takžé čauuu😊 vítám vás u mého nového příběhu kde se bude vyskytovat Zayn😊 jestli nemáte už rádi Zayna tak nedoporučuji číst ...bude se tam vyskytovat dost často;):). Jinak omlouvám se za případné překlepy nebo hrubky:'D pokusím se to zlepšit:)). Tak snad se vám bude příběh líbit:3:).
All the love Nicolette❤️. ||
ČTEŠ
MAID |Zayn Malik| xx
FanfictionCo se stane když se 16.letá Sophie dostane do ruk 25.letého Mafiána který ji chce pouze jako SLUŽKU pro vlastní potřeby.... Dostane se od něj nebo bude pořád jeho hračka?... ||WARNING!! Příběh obsahuje vulgaryzmi, drogy, a nevhodný obsah. V příběhu...