Když jsem se probudila po nějaké dlouhé době, došlo mi že nejsem určitě u sebe doma.
Musela sem dlouho mžourat očima abych se vůbec rozkoukala a poznala kde jsem. Až když mi došlo co se včera stalo, ihned sem se prudce posadila na postel. Okamžitě jsem se musela chytit za hlavu kvůli prudké bolesti, moc se to nechtěla řešit ale bolest mi nedala "spát". Stále jsem si držela hlavu ale už jsem se pořádně koukala po místnosti.
Vždy jsem si myslela že mafiáni nemají takhle zařízené domy a to teprve vidím jen pokoj ve kterém jsem zavřená. Až po chvíly mi došlo, "co když tu nejsem zamčená, je tu vůbec někde? Mohla bych utéct. Ale vše jsem rači rychle zavrhla. Nechtěla jsem ho moc naštvat.
Nechtěla sem zažít jeho špatnou náladu, a natož aby si ji vybil na mě.
Bolest už jse "trochu" ztratila takže jsem se už nějak neohrabaně postavit.
Rozhlížela jsem se po onem pokoji když jse ozvaly zvuky a hlasy z chodby. Chvíly jsem je poslouchala ale když sem zjistila že ony hlasy jdou směrem k pokoji kde jsem, snažila jsem se vymyslet nějaký plán kde bych se mohla schovat. Bolavá hlava mi to nějak moc neusnadňovala. Zmateně jsem "pobýhala" po pokoji a hledala dobrý ukrýt. Ale v pokoji toho nebylo moc kde by se dalo schovat. Pouze : jedna manželská postel, menší skříň a to bylo asi všechno.
Nakonec my to moc dlouho netrvalo když jse hlasy pořád blížily a zalezla jsem do skříně kde překvapivě nic nebylo. Skřivyl se my obličej pod tím zápachem co byl vté skříni, musela sem si až zacpat nos nad tím.Když jsem pohla rukou do boku pod úmyslem udělat si trochu "pohodlí". Omylem sem do něčeho tvrdého strčila, pohla jsme hlavou směrem kté věci. Byl to jen nějaký starý pitel ale rači jsem dál neřešila co vněm je. Jen sem se dál
trochu od něj odtáhla k rohu skříně a snažila se být co nejvíc ticho. Došlo mi že ho určitě napadne že jsem ve skříni ale v hloubi duše sem doufala že je aspoň tak blbý aby ho to nenapadlo aby otevřel tu skříň.
Když najednou hlasy utichli a dlouho nebyli slyšet, stejně jsem nevylézala. Nechtěla jsem nic riskovat. Nechtěla jsem riskovat že když vylezu, dříve nebo později přijde Malik a při tom nejlepším případě mě zabije. Nezbylo mi tedy nic jiného než přemýšlet nad svým, teď už ubohým životem.| takže ahooj😊❤️ omlouvam se že díl je po delší době a že se tam nic moc zatím neděje. Ale v příští kapitole už to bude lepší😏😊.
All the love Nicolette❤️|
ČTEŠ
MAID |Zayn Malik| xx
FanfictionCo se stane když se 16.letá Sophie dostane do ruk 25.letého Mafiána který ji chce pouze jako SLUŽKU pro vlastní potřeby.... Dostane se od něj nebo bude pořád jeho hračka?... ||WARNING!! Příběh obsahuje vulgaryzmi, drogy, a nevhodný obsah. V příběhu...