yanlizlik

73 4 0
                                    

Yanliz hissediyordum kendimi o kadar cok yanlizdim ki sesimi bile duyan yoktu. Aslina o kadar da kotu bisey degil yanlizlik. Yanliz kalmaya ihtiyacin olur bazen ama o yanlizligi bulamazsin. Bazen de yanliz kalmamak icin elinden geleni yaparsin ama bir bakmişsin ki yanloz kalmissin. Yanliz kalmaya ihtiyacin varsa sakin ve huzur dolu bir yere gitmen yeterli. Yanliz kalmak icin otam ayarlayabildiysen cok sanlisindir. Kendi yanlizliginin icinde kaybolman gerekir. Kendinle o kadar başbaşa kalirsin ki hemen aklina o kisi takilir. Yanlizginin icinde onu sorgulayip durursun. Onu ne zaman sevmeye basladigini onun ne kadar guzel oldigunu onun her yanini dusunursun. Iyisiyle kotusuyle onu sahiplenirsin onu o kadar sahiplenirsinki onun yoklugundan korkmaya baslarsin. Yablizligini onunla paylasmak istersin. Yeter ki o yanima olsun gerisi yalan dersin. Bitmeyen engeller vardir. Sen ondan uzaktasindir. Yanlizsindir ama kimin umrunda. Kendini sorgulamaya baslarsin ben nerede hata yapiyorum diye dusunup basini duvarlara vurup durursun. Yanlizlik hicbirseye fayda etmemistir. Kafan cok karismaya baslar. Işin içinden bir turlu çıkamazsin. Yanlizken dusundugun olumsuz olaylarin mantikli bir aciklamasi olduguna gormeye baslarsin. Ama bir tek onun seni yanliz birakmasini bir mantikli aciklamasini gormezsin yada gormek istemezsin. Yanlizliginin sebebi olarak hep onu gorursun ama sonucta ona kizamazsin bile o senin hayatinin en degerli yerindedir. O endegerlinide kaybetmek istenezsin. Yanlizlik guzeldir.

Hic kimse hayatta yanliz degildir.

Bir Umut AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin