Ono sinoc nije moglo stvarno da se desi,prosto je nemoguce.
Protrljala sam oci,gledajuci u krv na staklu,ali ona se nije sklanjala.
Sva uplasena,brzo sam otvorila vrata svoje sobe,telo mi je drhtalo,otisla do kupatila,uzela sam krpu da bi obrisala grozni otisak krvave sake.
Prisla sam staklu i krenula da brisem mrlju,toliko je bilo odvratno da sa bila spremna svakoga trenutka da povratim.
Sisla sam dole,sva cupava,uplasena i u pidzami,polako sam silazila niz stepenice.
Najvise sto ne volim u svom zivotu je kada se probudim,i odmah cim se pojavim pred mamom posalje me po dorucak u prodavnicu.Ali navikla sam,to se desava svakog vikenda.
,,Melisa duso idi u prodavnicu i kupi..."
Mama je pokusavala da dovrsi recenicu,ali sam je je prekinula.
,,Opet ja.Pa zasto ne ide Rafaella,bliznakinje smo neka ona ide jednom."
Ljutito sam rekla.
,,Sestra ti spava,a i ti si starija...Molim te."
Cutala sam i gledala u pod.
Kimnula sam glavom i krejula u kipatilo.Kao i svaka devojka tusirala sam se i oprala zube.Kosu sam samo izcesljala.
Ipak sam bila nova ovde,doselila sam se pre mesec dana.Ulicama sam isla sam,zato sto nikoga nisam jos poznavala i veoma brzo hodala da bih se sto pre vrarila kuci.
Lice mi je zapljesnuo osecaj svezine. Osecao se miris mokrog asvalta,koji se susio pod suncevom toplotom.
Ovo kao da nije onaj isti grad od sinoc.
Sinoc je pljustela kisa i bilo je grozno vreme,ali danas je veoma toplo.Kada pogledam u nebo osecam se tako slobodno. Imam osecaj da cu poletieti kao ptica pod savrseni nebeski svod. Na nebu nije bilo ni jednog oblaka. Sunce mi je grejalo kozu i teralo moje telo da oseca neizmernu srecu.
Otvarajuci vrata od prodavnice ugledala sam veoma poznatog muskarca,bio je okrenut ledjima.Nosio je crni kaput sa veoma velikom kapuljacom.
Kada se okrenuo shvatila sam da je to bio lepotan iz mog sna.
Osmehnuo mi se kada je video da buljim u njega.,,Izvolite!"
Prodavacica mi se obratila.
Okrenula sam se ka njoj i rekla
,,Samo momenat."
Brzo okrenuvsi glavu da vidim da li je misteriozni decko iz mog sna (Tyler) i dalje tu,ali nije bio,kao da je u sekundi nestao.
,,Ivinite."
Obratila sam se prodavacici sa znakom izvinjenja.
Nosivsi po jednu kesu u obe ruke,sva zbunjena isla sam kuci.
Melisa P.O.V
,,Sada sam skroz sigurna da ono nije bio san.Ali otkud mi to da je san i...Moju misao je prekinuo pogled misterioznog Tylera.
Melisa P.O.VSavrsen je....
Ne Melisa ti imas decka Ryana i njega mnogo volis...Duboko sam uzdahnula,zazmurela i okrenula glavu na drugu stranu stranu.
Ipak ovog puta nije bilo osmeha.Kada sam dosla kuci brzo sam kese dala mami i otisla u sobu.
Zasijao je ekran moga telefona koji je bio na stocicu pored mene.Na ekrenu je pisalo poznato ime i meni je srce zadrhtalo:Ryan.
'Melisa,znas da te volim,tako ce biti uvek. Ali ova daljina gasi nasu ljubav. Ne zelim da prestanem da te volim,ne mogu da zamislm dan ,a da mi ne znacis vise od svih. Zelim da ovako ostane zauvek ,da dok sam ziv volim tebe. Zato zelim da sada sve ovo stane,da se ovo zamrzne u meni.. Zato zelim da nastavis da zivis kao da me nije ni bilo,a ja cu kako moram. Ovo je KRAJ.
Ryan 'Suze su mi se slivali niz obraze i svaka suza me je ubijala zasebno. Slagala sam se sa svim sto je pisalo u poruci,ali to sebi nisam mogla da priznam. Celo telo me je bolelo,svaka celija u meni je plakala,a ja sam se sa tim borila poslednjim atomima snage.
Ubrzo sam posustala pred svojim osecanjima i pala sam na kolena ,a moji priguseni jecaji su ispujili sobu tugom.
YOU ARE READING
Porodicna Tajna
FantasyOpet smo na pocetku. Ponovo sa svojom porodicom stojim ispred nase kuce izgorele do temelja. Ovo je treci put da gubimo dom. Kao da se sudbina poigrava sa nama,ili pokusava da nam pokaze pravi put, a mi ga uporno izbegavamo. Uzimam svoj kofer i pola...