" kızım arkadaşın seni arıyor "
Babamın bunu demesiyle kapıdan dışarı fırlamam bir oldu.
" kanka kaç günden beri okula gelmiyorsun bir şey mi oldu. ?"
Diyerek sözüne devam etti.
" Eğer o çocuk için üzülüyorsan boşver yarın okula gelmezsen ben senin yanına gelirim. "
Dedi. Ve telefonu suratıma kapattı. Hiç kimse beni anlamıyordu. Depresyondayım. Niye anlamıyorlardı ki... Yarında okula gitmeyecektim akşam uyuma saati geldiğinde ilk kez annem ' uyku vakti geldi 'demeden yatmıştım. Sabah uyandığımda okula gitmedim. Birkaç dakka geçti. Yeliz aradı.
" kanka bugün de gelmedin. yoldayım yanına geliyorum. "
İçimden bir ses ' allahım herkeze böyle hayırlı kankalar ver ' Diyerek odadan çıktım. Ev savaş alanı gibiydi. Babam.
" hayırdır kızım "
Dedi. Fakat ben babamı dinlemiyordum. Çünkü, o sırada bu kadar karmaşanın arasında baba mı dinleyecek yer yoktu. Söylemeden edemedim. Ve
" arkadaşım geliyor "
Dedim.
" sen odanı toparla ben buraları hallederim. "
Dedi. Bakın işte birde beni kimse anlamıyor dediğimde bana kızıyorlar.
" baba sen beni anlamıyorsun ben dağınık seviyorum. "
Dedim. Babam öyle bir bakış attı ki tüm sitedeki evleri tek başıma toplayabilirdim.
.....
Daha oda mı toplayamadan 20 dk ne ara geçmişti ki ? Kapı çaldı. Koşar adımlarla gidip kapıyı açtım. Neyse ki babam yeliz gelene kadar en azından benim Odam hariç heryeri toplamıştı. Yeliz her zaman ki gibi yine soruya geçmişti.
" niçin okula gelmedin ? Eğer o çocuk yüzündense ben o çocuğu döverim. Ayrıca , sana kırıldım ben sana gel demedim mi ? Beni 3 erkeğin içinde tek bırakan kankam ne muhteşem "
" ne bu yani soru cevap mı oynuyoruz? "
Demekten hiç çekinmedim. Babam ise bu konudan olsa gerek bana dönerek.
" ben gidiyorum kızlar keyfinize bakın fakat sana söylüyorum dilara sakın tuğra yı ayırmayın o bizim misafirimiz."
Diyerek kapıyı yüzüme çarptı. Yeliz her zaman ki gibi.
" tuğra da neyin nesi ?"
Kurtulmak için
" uzun hikaye"
dedim. Ama... ' ben uzun hikayeleri severim ' deyince. Aklımdan ilginç bir fikir geçti. Acaba yeliz ile tuğra çıksa mı? Diye düşünürken yelizin bana seslendiğini duydum. Yelize dönerek
" tuğra bize gelen misafir sanırım bir süreliğine bizde kalacak aslında kuzenim. Uzaktan ama "
Dedim. Ama bende ne kadarı yalan ne kadarı doğru olduğunu bilmiyordum. Tek birşey bildiğim yelizle tuğra birbirlerine çok yakışacaklardı. Bu sırada yeliz hala muhteşem sorularını sormaya devam etti. Bana dönerek
" evet soruları cevaplamak için ne bekliyorsun. "
Dedi. Birden 8. Sınıfta olduğum Teog matamatik sınavında olduğumu zannettim. Şaka yapıyordu değil mi? Sadece şaka!! Ama yelizin yüz ifadesi hiçte şaka olduğunu söylemiyordu. Her zamanki yeliz kaçış planını uygulayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EHB
Teen FictionAyrılık ve ölüm herkesin başından geçen esas 2 şey ve o zaman tek dediği fısıltı ise " ELLERİMİ HİÇ BİRAKMA" ' Bu hayatta 4 Elle tutunabilmem için sana ihtiyacım var küçük sincap ' Erkekler için uygun kızlar için maceralı bi kitap okumak istiyorsan...