Kring!!!kring!!kring!!!hari pertama persekolahan bermula. A'in pula memasuki kelas 1 Dahlia turut juga dgn kawan nya sab,laila,farisya,orienza dan juga amirah..mereka berenam tidak mengetahui yg mereka mempunyai kuasa ajaib yg dipanggil magic flower....walaupun mereka tidak tahu tentang kuasa itu,mereka tetap berkawan dgn rapatnya....
Kring!!kring!!kring!!yeay rehat.bak kata orienza yg suka makan drpada belajar...farisya sdg menyusun buku untuk simpan ke dlm beg ...tiba tiba satu peralatan sklh farisya bertukar menjadi bunga....farisya hanya terdiam dan buat tidak endah sahaja....walaupun farisya terdiam tetapi soalan tentang itu terngiang didalam ingatan farisya.....
Di kantin...kami berenam makan dgn kenyangnya....tiba tiba laila cuba menyentuh kasutnya ,kemudian kasutnya bertukar menjadi kasut blinkers....laila dgn perasaan yg terkejut menukarkan kasut itu kembali ke asal nye....sesudah mereka makan,mereka menuju ke kls. Ketika di dalam kelas, amirah terlupa untuk mengisi borang peribadinya...."alangkah masa boleh diberhentikan"bak kata amirah...tiba tiba masa terhenti....mereka berenam terasa pelik semua orang menjadi kaku....amirah dgn cepatnye mengisi borang tersebut....waktu terhenti apabila amirah telah mengisi borangnye....
Waktu persekolahan telah tamat,mereka berenam berkumpul di hadapan sklh untuk menunggu ven sekolah mereka...kemudian ven mereka telah sampai dan hantar mereka pulang ke rumah....
KAMU SEDANG MEMBACA
MAGIC FLOWER
Randomcerita ini mengisahkan 6 orang rakan yg sangat rapat yg mempunyai kuasa ajaib yg terletak pada anting anting mereka ....jika anda hentak mengetahui cerita yg lebih lanjut........teruskanlah membaca