Setelah A'in sampai ke rumah .....A'in mula berangan di hadapan cermin "kalaulah muka aku ni secantik nadia sarah" bak kata A'in. Tiba wajah A'in berubah menjadi wajah Nadia Sarah....dan mata A'in terbeliak melihat wajah nya bertukar....kemudian A'in berkata "tukarkan wajah ku ke asal ". Kemudian wajah A'in bertukar kpd asal...
SETELAH 4 HARI BERSEKOLAH ....cuti minggu tiba.....
Mereka berenam merancang untuk pergi ke taman berdekatan rumah farisya.....ketika di taman.....mereka berbual bual ....A'in dan sab sibuk untuk berlumba lari di sekeliling tasik...tiba tiba " ADUH"suara kecil dari A'in....sab menoleh ke belakang dan melihat siku A'in berdarah....sab dgn cepatnye membasuh luka A'in ....tiba tiba luka A'in hilang tanpa parut...A'in dan sab terkejut melihat kejadian itu....Orienza pula kecoh ketika hendak bermain....kemudian Orienza melihat awan bertulis "huhuhu, sakitnye" di atas kepala A'in ...Orienza terkejut apabila dpt melihat awan begitu hebatnye....kemudian Orienza bertanya knp kpd A'in .....sambil membelek tangan A'in.....A'in dan sab hanya diam pasal itu....
Ketika mereka sdg berehat ......farisya,laila,A'in,sab,Amirah,dan Orienza... Cerita pasal kuasa ajaib yg menjadi hal pertanyaan bagi mereka semua......setelah mereka tahu pasal hal masing masing.... Mereka mula mencari puncanye....kemudian mereka ternampak cahaya yg sangat terang di telinga mereka....mereka membelek anting anting mereka berenam... Anting anting mereka berenam merupakan anting anting yg sama kecuali bentuk bunga yg berlainan.... Mereka berenam sudah faham tentang kuasa yg mereka miliki............
Knp kite semua ada kuasa?tanye si comel sab.Amirah mula berfikir tentang ni...."klu kite berenam ada kuasa,yg lain tu knp x ade kuasa?"tanya si popular Orienza. Farisya barkata"pasal ni kita x perlu fikirkanlah". Tiba tiba dtg seorang nenek ...."assalammualaikum, cucu jgn sia sia ape yg cucu ade..."kata nenek ...mereka berenam hampir hendak cabut lari.....Farisya ingin bartanya soalan kpd nenek itu...tiba tiba nenek itu hilang sekelip mata..."macam ahli sihir jer"kata sab yg terkejut...."jom lah kite balik...seram sejuk je saya"kata laila.Orienza dlam keadaan kaku pulang ke rumah.....
KAMU SEDANG MEMBACA
MAGIC FLOWER
Acakcerita ini mengisahkan 6 orang rakan yg sangat rapat yg mempunyai kuasa ajaib yg terletak pada anting anting mereka ....jika anda hentak mengetahui cerita yg lebih lanjut........teruskanlah membaca