ADA NIN GÖZÜNDEN
Sabah uyandığımda yetimhanemizin küçük 4 kişilik odasındaydım. Bir yatak boştu. Odada 3 kişi kalıyorduk. Ben,İlayda ve Sıla. Güneşin yüzüme vurmasıyla gözlerimi zarzor açıyordum. Dilim kurumuş susamıştım. Yataktan doğrularak komidinin üzerindeki beyaz sürahinin içindeki suyu bardağa doldurmaya başadım. Bi anda gözlerimi 1 çift el kapattı. Bu İlayda olamazdı onu uyandırmassan tüm gün uyuyabilirdi. Kimse uyandırmadığı sürece asla uyanmazdı. Kesin bu ellerin sahibi Sıla idi.
+ Sıla! Ödümü patlattın! Ne yapıyosun
-ooo asıl sen ne yapıyosun erkenden kalkmışsın. Malmısın bu gün cumartesi okul yok.
Canım arkadaşım Sıla blöröpbrebkjcjc gibi garip sesler çıkarmaya başlayınca İlayda yı uyandırmaya karar verdim.
+iloooooyyydooo
-hıııı?
+oloooooydoooğğ
-HIIIIIII?
+iiilaaaaydooo
-HHHIIIIıııı!?
+ Neee uyumasndan bahsediyoorsuuun sen gece ve sabahıı karış tır mışş sııın Çık o yataktann sen beni hep hayvan varsaymıışsııın.Fenomen Songülü taklit ederek şarkı söylemeye başlamıştımki İlayda da güzel,muhteşem sesime dayanamayarak uyandı.
- Allah'ım ben bunu hakedicek ne yaptııığğmm... Ada nolur sus nolur. Bak sana bişey sorcam doğruyu söyle. Sesini kim skti canım arkadaşım . Kargalar bile senden iyi söylüyo.
İlada nın isyanı üzerine gözlerimi devirmeden edemedim. Aklıma gelen haince planla Sıla ya baktım. O da beni anlamış olacakki Sürahiyi bana uzattı ve pç smile atmaya başladı.
+İlayda sana aşkımızın bir hediesi olarak bir şey vermek istiyorum.
- Vermek mi istiosun töbe Yarabbim çok töbe.
bir kez daha gözlerimi devirerek sürahideki suyu İlayda nın kafasından aşşağı döktüm. Ne olduğunu yeni anlayan İlayda çırpınırken yataktan aşşağı düştü.
- ADAAAA! BİTTİN SEN! SILA! BBURAYA GELİN KAÇMAYIN !
Şu an İlayda dan kaçıyorduk. İşte benim aiem,muhteşem arkadaşlarım...Ayağımın Kahve rengi çiçek desenleri olan ahşap boş yatağa takılmasıyla Sıla nın üstüne düştüm. Sıla bana ' ne kadar dikkatsizssin keşke ölsen ' bakışları atarken İlayda da odadaki 2. ve en büyük sürahiyle bize doğru yaklaşıyordu. Biren aklına daha iyi bir fikir gelmş gibi durdu süahiyi masaya bırakırken
+ Bu suyu şaka için kullanıcak kadar aptal deilim. dedi bu sözlerden hem bana gönderme yapıyor hemde aklında daha iyi bir fikir olduğunu beirten bir gülümseme yolluyordu. Saçları hala sırılsıklamdı . Ben ve Sıla yerde öylece yatıyor ve İlayda nın ne yapacağıı merak ediyorduk. Birden;
+ ağağağağağağğaaaaaaaaağ beeen tarzann İLOOO diye bağırmaya başladı ve üzerimize doğru son sürat koşmaya başlayınca durumu yeni kavradım Sıla ile birbirimize dehşet dolu gözlerle bakarken kaçmaya vaktimiz kalmamıştı. En son Sıla nın ağzından şu sözler döküldü.
- ÜZERİMİZE ATLAMAK İÇİN BİZİMİ SEÇTİN PİKAÇUU!?
ve İlayda üzerimize bir kumfu panda edasıyla atladı o sırada kapının açık olduğunu ve Müdür yardımcımız Elif Hanımı bize korku ve kızgınlık dolu gözlerle bakarken gördük. Ama Elif hanım çok şefkatli biriydi buradaki kimseye bağrıp çağrmaz burada gönüllü çalışırdı. Çoğu çocuk annesinden göremediği şefkati onda arardı. Elif hanım doğurduğu kızını yaklaşık bir ay sonra kaybetmesi üzerine çocuklara çok bağlanmış ve bize karşı aşırı korumacıydı. Bizde onu çok seviyorduk. Bize bakan sevgi dolu ve birazda korkmuş yeşil gözleri irice açıldı.