Merhaba öncelikle biraz kendimden bahsediyim. Ben Ada. Yetimhanede büyüdüm. En yakın arkadaşlarım Sıla ve İlayda, beraber büydük biz. Kardeş gibiyiz. Yetimhane dediysem öyle bilindik normal bir yetimhane deil. Size biraz evimden yani kaldığım yetimhaneden bahsediym. Buranın bir adı yok. O yüzden süreki Yetimhane diyorum ama biz kendi aramızda HEY yani Hırsız Eğitim Yeri diyoruz. Yıkık dökük bir yer burası. Kurucu Mustafa bey çok zengin bir adammış bir gün kumar oynadığı öğrenilince kimse ona güvenmez olmuş ve adını temize çıkartmak için bir yetimhane yaptırmış. Ama o kadar umursamazmış ki hiç bir sorunla ilgilenmiyormuş.En sonunda ölmüş ve vasiyeti üzerine evlerini ve hotellerini kızı Melisaya, Arabalarını ve sahip olduğu arsaları oğlu Gökhan'a bankada sakladığı tüm parayı eşine son olarakta bizim küçük yetimhanemizi en yakın arkadaşı Osman Bey'e yeni şu an ki müdürümüze bırakmış. Osman Bey de bizi umrsamaz onun için önemi olan BİZİM SAYEMİZDE aldığı paralardır. Kendisi iyi bir adam deil. Hatta baya kötü bi adam. Burası yatılı okul gibi. Dışardan bulduğu yetim çocukları buraya getirier. Eğer daha bebeklerse biraz onlara bakılır 7 yaşında okula ve HEY'e başlatırlar. Ben,İlayda, ve Sıla buraya bebekken gelmişiz. Üçümüzde 16 yaşındayız 18 yaşına gelince normalde buradan kurtulablmemiz gerek ancak bırakmıyorlar ki... Ben soğuk bir kış gününde Yetimhanenin kapısına bırakılmışım. İlayda ara bir sokakta yalnız başına bulunmuş anne ve babası ağlayan küçük İlayda nın yanında kanlar içinde yatıyormuş.Ailesini vuran kişi İlayda nın bağırma seslerine toplanan insanlar yüzünden oradan kaçmış tek bilinen şey baştan aşşağı siyah giyinmesiymiş. Sıla da şehir merkezinde bir sepetn içinde küçük bir notla öylesne bir apartman kapısına bırakılmış orda yaşayan çift bebek istemedklerinden dolayı Sıla yı aldıkları gibi buraya getirmişler. Şu HEY yani Hırsız Eğitim Yeri dediğim şeye gelirsek; Okuldan sonra hırsızlık yapmak için eğitim görür çaldığımız yemekleri yer ve çaldığımız parayı Osman Beye e veririz. Ona göre bu bizim bir nevi burada konaklama ücretimiz.Söylentilere göre bizden aldığı paraları bodrum kattaki bir kasada saklıyor. Ayda bir defa kasayı açıyor ve içinde yetimhane ihtiyaçlarına harcanması için toplanan parayı kızı eşi ve kendi için çar çur ederek harcıyor. Ben ADA,SILA ve İLAYDA bir gün o parayı çalacak yetimhanedeki diğer kardeşlerimize dağıtacak içerinden birini yeni İYİ bir müdür yapacak benim ve Sıla'nın ailesini bulmakla beraber İlayda nın ailesinin katilinide bulacaktık!