O seara memorabila cu prietenii si iubitul meu.

107 3 0
                                    

R: Intelege, te rog...nu te supara..iubaa. chiar nu am cu ce sa vin. Tata e acolo si nu raspunde. Nu aude de muzica.
Eu: Fa ce vrei...😦😧
Nu ma mai intereseaza. Ma simt tradata. Ma simt foarte nasol. Ma duc in receptie si ce sa vezi...muzica data la maxim si melodia "Da mama". Am inceput sa dansam toti si....sincer...am cantat.o din tot sufletul . Nu mai puteam de nervi. Mama a observat si mi.a zis sa stau linistita ca nu are rost sa ma supar. Ma rog...m.am destins si am inceput sa dansez. A fost super. In timp ce dansam, tatal lui se uita la mine si la sora mea , Alexandra, si nu stia care din noi doua e iubita baiatului sau. Cred ca si.a dat seama ca eu sunt si se uita numai la mine. Am vazut ca se uita pe telefon, iese putin si apoi intra. Eu ma duc pana in camera si ma uit. Vad un mesaj.
R: Iuba am gasit cu ce sa vin. In jumatate de ora vin.
Eu: Ok....fa ce vrei.
Ma duc si mai dansez putin. La un moment dat, dupa vreo 40 de minute, eu eram in camera. Msj pe teld e la mama care avea chef sa rada de mine:
Mama: Vino in receptie ca a venit "soacrăta".
Ies eu din camera cu fetele si ma duc in receptie. Pa drum ma intalnesc cu mama si ii bag o fata deaia gen "Hai serios mama? A venit soacrata?😑"
Ea se uita ciudat la mine. Ma duc in receptie. Il vad. Vaai. Nu mai pot. Se uita la mine si zambeste. Refuz conractul vizual cu el. Ma duc la tata, care radea de mine, dar era si putin nelinistit. M.a bufnit rasul si ma duc pe hol, spre camera cu fetele. Dupa ce ajug ies iar pe hol si o vad pe mama cu el , Ryan. Ne baga in camera la ei (la mama si la tata) .
Eu: Hai la noi in camera.(la fete)
El nu spune nimic . Eu ma ridic si vine si el dupa mine. Il duc in camera.
R: Buna.
Alexandra (A): Buna. Tu trebuie sa fi Ryan?
Miruna (M): Buna....spune plictisita. Eu sunt Mira.
A: Eu sunt Alexandra.
R: Eu sunt Ryan. Imi pare bine.
Eu: Stai jos!
Se aseaza jos.
Eu: Ce facem acum?
A: Hai sa ne jucam adevar sau provocare.
Ok. Spun toti in cor. Incepem sa ne jucam. Sunt niste provocari tampite, dar amuzante. Ne jucam si Alexandra si cu el se imprietenesc foarte bine. Ma bucur mult ca a reusit sa se impruteneasca cu sormea. :) Dupa putin timp fetele au plecat. Am ramas doar noi doi. El se duce sa aduca o prajitura, iar eu ma duc sa le caut pe fete. Nu le gasesc. Ne intoarcem inapoi si vine langa mine. Eram in camera singuri. Dupa 2 secunde vine spre mine si ma ia in brate,spunandu.mi destul de incet pe un ton bland si protector:" Hai la mine..." Eu ii raspund la imbratisare si ma starge tare tare, imi timp ce imi sopteste " Te iubesc pisoi..."Dupa ce ne desprindem din imbratisare ne asezam pe pat vorbind. Se apropie de mine si ma ia iar in brate pupandu.ma incetisor pe frunte.
Ne desprindem din imbratisare si dupa nici 2 minute apare tata. Si face pe un ton glumet si usor nelinistit:
Tata:" Ce faaaceeți??"
Eu: Bine. Stam si vorbim.
R: Buna seara.
Tata: Buna. Unde sunt fetele?
Eu: Nu stiu. Le.am cautat. Habar nu am.
Tata: Hai cu mine sa le cautam.
Eu: ok...
Mergem pe hol si le gasim intr.o camera. Le iau cu mine si mergem toate 3 in camera. Seara a trecut foarte repede. Am facut cunostinta si cu fratele lui, Cosmin, apoi ne.am jucat si am mancat dulciuri. Pe la 12 a venit iar tata. Si zice :" Hai la somn ca e tarziu si maine va treziti devreme. La 7.
A:Dar mu me este somn.
Tata: Le respecti pe fete? Il intreaba pe Ryan pe un ton foarte indiferent si plictisit.
R: Da normal.
Tata: Atunci lasa.le sa se culce . Ele maine dimineata se trezesc devreme.
R: Bine. Paa. Noapte buna.
Eu si A: Pa noapte buna.
Dupa 5 minute primesc mesaj de la el in  care imi spune sa ies la geam, pt ca vrea sa imi dea ceva. Ies eu si il vad ca imi da un cadou . Urma Valentie's day. I.am multumit mult. Mi.a dat o bratara cu o inimioara si  2 lebede de sticla care stau unite si in mijlocul lor scrie love si se invart. E super draguu. I.am multumit foarte mult si am adormit cu gandul la el.
Stam noi ce stam si vine mama lui, cu Cosmin. Am stat de vorba, dar noi nu mai puteam de somn. Ei nu aveau cum sa plece acasa, deoarece stateau destul se departe si nu aveam nici camera unde sa stea . Fratele lui, fiind mai mic(8 ani) trebuia sa doarma, asa ca s.a culcat intre mine si Alexandra. Cand l.a vazut spune mama lui : " Fratele tau(Ryan) ar fi invidios daca te.ar vedea." Am ras amandoua si ne.am bagat in pat. Aproape adormeam...ma mai tineau treaza doar intrebarile celui mic. La un moment dat a gasit mama lui camera si l.a luat. Iar eu am adormit cu gandul la el.

Iubire interzisa ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum