E dimineata. Eu su Alexandra ne trezim si ne ducem sa manacm. Erau in receptie (acolo era masa) tata, mama , prieteni de.ai nostrii, mama lui, fratele lui, el si tatal lui. Intram noi in receptie, ma asez in cealalta parte a mesei si incep sa mananc impreuna cu Alexandra care taie o masilina si Mira care manca. Ryan se uita numai la noi. De abia reusim sa manacm ceva. E prea coudat sa se holbeze cineva la tine cand mananci.😂 ma rog...Dupa masa mergem sa ne schimbam sa ne pregatim de o plimbare si un picnic intr.un foisor din padure. Mergem si ne dam cu sania. Adica leaga sania de masina si ne trage. Dar pana la locul ala trebuie sa mergem in masina. Suntem multi, asa ca sunt 2 masini. Mama si cu restul sunt intr.o masina, iar eu cu el , cu fratele lui si cu alte 3 persoane suntem in alta masina. Eu cu el , fratele lui si inca un copil mic stam in spate, iar alte 2 persoane in fata. Ma ia in brate si ma tine strans. Ma tine foarte aproape de el. Deodata simt cum ma saruta firav pe obraz. La nici 2 minute ma mai saruta o data, dar de data asta mult mai aproape de gura. Sta de cinci minute si se uita la mine. Nu stiu...ma simt ciudat. Se uita la mine si spune " Ma pupi?", iar eu fara sa mai stau pe ganduri imi intorc capul vrand sa il sarut , iar el intoarce capul spre mine si in mai putin de o secunda simt cum buzele noastre se lipesc formand un sarut de neuitat. E superb. Ajungem si coboram. Ne dam cu sania , ne intoarcem si se face seara. El nu mai e aici. A disparut. Cred ca a plecat acasa la el. Parintii lui si fratele lui sunt aici, dar el nu. Nu stiu....ma simt foarte ciudat. Am facut un foc de tabara si stau langa fratele lui incercand sa ma incalzesc. O aud pe mama lui ca spune cuiva ca va veni si el sa ii aduca niste ghetute lui Cosmin. Sunt ff fericita si il astept. Stau si inghet pe o buturuga impreuna cu fratele lui si de odata vad niste faruri de masina. Se opreste masina la foisor si coboara el. Sunt foarte fericita ca a venit. Ieii. Vine si Alexandra langa mine pe buturuga si in maxim 2 minute apare si el langa mine (nu pe buturuga. In spatele meu) si ma ia in brate subtil. Stam si admiram focul. E un moment superb. Privesc focul si ma gandesc la momentul in care ne.am sarutat. A fost genial. Ne mutam toti copiii la masa din foisor ca sa jucam carti. Eu stau pe canapea, iar el sta sprijinit de banca in spatele meu. Ne jucam noi carti si ma iau eu la " bataie" cu un baiat de vreo 10 ani ( ma enerva) si i.am intors putin mana. Ala s.a ferit si mi.a apucat mana si mi.a intoars.o. Ahhhhhh ma doareee. El vede si ii spune pe un ton rastit " LAS.O! ACUM!" Copilul ala imi da drumul si ma lasat in pace. Ma rog... ei se " bat" ca doi copii mici , iar eu ii zic.
Eu: Ryaaannn! Ai 3 ani?
R: 3 ani jumate'.
Eu: Lasa.l in pace ca il omori. Tu ai 17 si asta are 10 . Lasa.l in pace!
R: Offf....bine...😂
Il lasa si vine oar langa noi. Alexandra sta si vorbeste cu el si ma bag in discutie. Nu stiu cum vine vorba si spun eu ridicand din spranceana:
Eu: Pot sa fiu si rea...
R: Nu fii rea iubire.... spuneel muşcandu.şi buza si uitandu.se insistent la mine. A fost foarte fragut. Fratele lui imi declarat "iubirea " si ii face lui in sâc.
Cosmin: Ti.am furat gagica. Ti.am furat gagica. Hahaha. Nu.i asa Bia?
Eu: "Daaaaaaaa......"😂nu aveam ce sa zic ca nu. Era un cu vise mari.😂
R: Taci bă (se referea la Cosmin) că iti sparg botul. Las.o in pace.😂
Il iau pe Cosmin in brate si se uita Ryan la noi si spune:
R: Si pe mine nu ma iei in brate?
Eu nu am cum sa il iau in brate pt ca sunt si ai mei pe acolo si nu sunt de acord ca eu sa fiu cu el, dar il iau de mana il tin strans...😊
Alexandra cu el se duc la foc, iar eu stau pe aprtea cealalta de ei. Ryan crede ca nu ii vad, dar de fapt ii ved perfect.
A: Imi e frig.
R: Hai la mine.
A: Daca ne vede Bia , se supara.
R: Las.o pe Bia. Nu se uita in directia asta.
O ia in brate pe Alexandra , iar eu stau si ii privesc sperand ca el sa vada ca ma uit la el. Nu m.am suparat, desi pe.moment imi venea sa il strang putin de gat. Putin mai mult. Sau cel putin sa ma duc la el si sa ii zic " Ce bine va sta impreuna"Ar fi fost amuzant sa ii vad reactia. Dar cum am zis....nu m.am suparat.A facut chestia asta din prietenie. A fost dragut din partea lui
Dupa un timp in care am vorbit toti, ne.au anuntat parintii ca trebuie sa plecam la vila. Am plecat si au venit si ei acolo....
BE CONTINUITED...😁