2. Kapitola

58 3 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila jako vždycky, ale s pocitem že se něco stane, něco co mi navždy změní život. Vím zním jako střelená, ale uvidíme.

Možná jsem zapomněla zmínit že bydlím jen s Charlim , to proto,že on se odstěhoval a máma s tátou potřebovali klid na práci a ostatní věci. Asi teď zním jako hlučné dítě, ale v tu dobu jsme s holkama chtěli kapelu a nahrávali jsme.

,,crr,crr" prosím? Ptám se. Jste sestra Charlieho Morgana? Zeptá se ten někdo.  Ano jsem, co potřebujete ? Děsím se . Charlie si zlomil ruku a domů ho musím odvézt rodinný příslušník. Odpovídají. Aha tak já tam za půl hodiny budu. Ujišťuju je.
Já se tak lekla, no ten dostane sprda, už se těším.

V nemocnici to zas vypadá příšerně, no nic jdu najít jeho pokoj s číslem 76. Tak jo, jde se na to .  ,,klep,klep" Dále. Ozve se. Ahoj Charlie, co si zase dělal? Směju se a on jen nevinně pokrčí rameny a zaculí se.

Kámo tak to je ta tvoje holka ? Ptá se Max. Ty vole vždyť to je Lexi ty debile. Chytá výtlem brácha a já s ním . Max jen tak sedí a hledí na mě jak na zjevení. Ou vy jste Lexi? Už jsem o vás slyšel, prý jste dřív měla kapelu. Nahodí téma manažer kluků. Jo kluci mají kapelu , je jich 5 a jmenujou se forever black. Hrajou metal core. Ostatní se jmenují Luk, Rick, Steve a Max. Ano jsem Lexi, proč? Zajímá mě.

No slyšel jsem vás hrát a napadlo mě že vaše kapela by mohla mít úspěch,ale ještě bych vám někoho přihodil. Tak co vy na to? Nabídne. To myslíte vážně ? Dobře tak já zavolám holkám. Zazářím. Emily? Ahoj mám nabídku, jestli tam jsou holky ,tak to zesil. Jde o to že mi manažer kluků nabídl možnost znovu obnovit naší kapelu spodmínkou ještě jedné členky . Co ty na to ? Vychrlím na ni. Pane bože ,jako vážně ? Určitě řekni ano! Zakřičí. Dobře , dobře. Směju se a típám hovor.

Následně to odkývnu manažerovi a domluvíme se kdy se sejdeme a prořešíme. Poto jen vezmu bráchu a odvádím ho domů. No jo byl to těžkej den.  Tak už se těším na obnovení naší kapely.

Tak další kapitola na světě . Prosím nějakou tu chybu ignorujte. Na obrázku Emily. Jo a kluci z kapely jsou stejně staří jako Charlie.

Never Say NeverKde žijí příběhy. Začni objevovat