Už jsou to tři roky od vzniku naší kapely. Za tu dobu se toho hodně odehrálo. Bratr si našel holku se jménem Ricky. Je to taková umělá holka, co nic neumí, ale problém je v tom že se Mel před dvouma rokama zamilovala do Charleiho.
Já jsem pořád sama, ale co už. Za to Carrie se rozjela,je zamilovaná do Maxe, který je do ní taky, ale chtěla jsem říct, že už není tolik stydlivá. Jestli jsem se nezmínila, tak Rick a Luk jsou dvojčata. Steve je zabouchlej do Kat, která si našla nějakýho pošuka. Nechci tím říct, že je postíženej, jen je nám nesympatickej. A Em? Ta jako jediná chodí s Lukem.
Jinak naší kapele se skvěle daří. První turné bylo skvělé a fanoušci jen přibývají, ale s bulvárem je problém. Člověk pomalu už ani nemůže vyjít z domu. Jo a s klukama jsme si koupily velkou vylu se dvěma zkušebnama a studiem,12 pokojema a obrovskou vilu s bazénem a výhledem na LA.
Hej, ty tam! Začal pořvávat ten debil od Kat se jménem Josh. Co chceš ? Zavrčím. Tebe kotě. Zamlaská. Smůla, já tebe ne a navíc máš Kat, takže bye. Zacukruju. Fajn, ale stejně se s ní chci rozejít. Šklebí se a mně v tu chvíli projde hlavou myšlenka konečně.
Nechala jsem ho tam stát a šla si připravit večeři, když v tom si mě odchytl Max.
Co je ? Ptám se. Jen jsem se chtěl zeptat, jestli o mně Car někdy mluví. Ptal se se štěněčím pohledem. Maxi, teď se s holkama moc o klukách nebavíme, ale když o tobě bude mluvit, dám ti vědět. Povzbudivě jsem se usmála a šla jíst.Rick:
Ach jo. Už to jsou tři roky a já jsem do ní čím dál tím větší blázen. Jestli nevíte koho myslím, tak je to Lexi. Zatím nic netuší, ale to hodlám zmněnit.No tak začnu s omluvou. Vím že jsem dlouho nic nepřidala,ale měla jsem svoje důvody. Dál se omlouvám za chyby.
A jak si myslíte že to bude pokračovat v ději?;) Jinak na obrázku je Rick.
ČTEŠ
Never Say Never
FanfictionV mých 12 letech jsem si myslela že skončím jako stará panna. Nikdy jsem si nemyslela, že budu hezká. Vždy jsem toužila být víc než brácha, teď jsem aspoň hezčí.