TANITIM

33 3 0
                                    

        Ben Su ÖZDEMİR. 16 yaşındayım. İzmir'de oturuyorum lise 2. sınıf öğrencisiyim. Aslen Edirne'liyim orada doğmuşum ben 3 yaşındayken buraya gelmişiz. İzmir oldukça güzel bir yer. Her neyse, uzun boylu bir kız değilim 1.60 boyundayım saçlarım uzun ve açık kahverengi tonlarında, saçlarım uzun olduğu için genelde rapunzel derler. Beyaz tenliyim. Gözlerim yeşil ile karışık kahverengi nasıl olduğunu henüz bende çözmüş değilim. Zenginde değiliz fakirde öyle normal geliri olan bir aileyiz. Babam şöför annem ise ev hanımı. Ben hariç iki kardeşim daha var ikisi de erkek. Özel okulda okumuyorum normal bir devlet lisesinde okuyorum. 15 yaşıma kadar gayet mutlu, hayatın ciddiyetinin farkında olmayan her şeye toz pembe bakan ve herkesi iyi gören biriydim. Ailemle aram gayet iyi onları çok seviyorum. Her neyse. Daha fazla uzatmadan şöyle söyleyeyim lise 1. sınıf öğrencisiyken son sınıflardan bir çocuğa aşık oldum. Yakışıklı biri değildi aslında çünkü onu ilk gördüğümde içimden " Ona bakacağımı sanıyor herhalde, tipe bak! " diye geçirmiştim. Fakat ne yazık ki bu şekilde olmadı. Ve ona git gide bağlandım. Hayatımı bana zehir edeceğini bildiğim halde vazgeçmedim ve şuan onun zehrinden yavaş yavaş tükenip ölüyorum.

      Şimdide sizlere 15 yaşındayken yaşadıklarımı anlatacağım. Hikayeye lise 1. sınıftan başlıyorum, hepinizi kocaman öpüyorum iyi okumalar.

Küçüğün AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin