DART! DART! DART! Hah alarm sesiyle uyanmaktan nefret ediyorum. Okulun ilk günü olmasından da nefret ediyorum. Ve aynı zamanda lise 1. sınıf öğrencisi olmaktan da nefret ediyorum. Çöm edasıyla okula gitmek için hazırlanmaya koyuldum. Banyoya gidip rutin işlerimi hallettikten sonra her ne kadar annem kahvaltı yapmam için ısrar etse de kahvaltı yapmayacaktım. Çok erken bir şeyler yediğimde her zaman midem bulanıyor çünkü. Her neyse saçımı da taradıktan sonra hazırdım. Neyse ki saçlarım düm düz olduğundan dolayı benim için pek sıkıntı olmuyordu. Okul evimize baya bir uzakta kalıyordu bu yüzden servis ile gidecektim. Annemi öpüp bana şans dilemesini söyledikten sonra aşağıya indim, servis gelmişti. İlk alınan öğrenci ben olduğum için bom boştu. İstediğim bir yere oturdum tabi her zamanki gibi vazgeçilmezim olan cam kenarına ve dışarıyı seyretmeye başladım. Aynı zamanda da içimden " Sadece derslerime odaklanacağım, sevgilim olmayacak " diye tembihliyordum kendimi. Dışarıyı izlediğim için ve aynı zamanda da şarkı dinlediğim için servise pek bakmamıştım. Servise göz gezdirdiğimde tamamen dolduğunu fark ettim ve gayet sessizdi daha doğrusu serviste çalan şarkıyı saymazsak gayet sessizdi. Herkes kendi arasında konuşuyordu. Ben, bende dahil çöm olanlarla dalga geçileceğini sanıyordum fakat herkes kendi halindeydi ve bu yüzden gerginliğim birazda olsun azalmıştı. İşte okula geldik.
Ve benim dikkatimi çeken dörtlü erkek grubu oldu. Neden bilmiyorum. Gözlerimi onlardan çekip ilk baş hangi sınıfta olduğuma bakmaya gittim ve 9-C sınıfındaydım. Herkes sıraya geçiyordu ve bende sınıfımın olduğu sıraya doğru ilerledim. Müdür konuşma yaptıktan sonra herkes sınıflarına dağıldı. Derslerde öğretmenlerle tanıştık ve sohbet ettik bu şekilde okul bitti. Servise doğru yürüyordum ki o dörtlü grubu yeniden gördüm fakat aldırmadan servise geçtim ve tekli bir koltuğa oturup kulaklıklarımı taktım. "Umarım bu yıl benim için güzel geçer " diye geçirdim içimden. Eve geldiğimi fark ettiğimde toparlandım ve servis amcama " iyi akşamlar " deyip eve geçtim. Annem merakla bekliyordu ve beklediğim o soruyu sordu ;
" Günün nasıl geçti kızım ? " ben de " Normal sıradan " deyip yanıtladım. Annemi öpüp ona yorgun olduğumu söyleyip odama geçtim pijamalarımı giyip hemen Aslı'yı aradım ve bugün olanları anlattım tabi oda bana aynı şekilde. Bu arada Aslı benim en yakın arkadaşım öz kardeşim gibidir. Farklı okullarda olsak bile telefonda konuşurken yanımdaymış gibi hissediyorum ve bu iyi hissettiriyor. Onun her zaman yanımda olacağını biliyorum, bende her zaman onun yanındayım. Aslı'yla farklı okullarda olduğumuzu düşünmek canımı sıkmaya başlamıştı ve bizim okula gelmesi için çokça yalvarmıştım. Veeee en sonunda istediğim oldu. Canım kardeşim Aslı'yla aynı okulda olacaktık. Konuşmamız bittikten sonra aç olduğumu pek hissetmediğim için yemek yememiştim, çok uykum vardı ve kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçüğün Aşkı
Chick-LitAşık oldum. Hayatımı bana zehir edeceğini bildiğim halde vazgeçmedim. Ve şimdi onun zehrinden yavaş yavaş tükenip ölüyorum.