Rozdział 1/Nowa szkoła,nowe znajomości

56 6 0
                                    

Odczucia Vicky:
Musiałam zmienić szkołę, gdyz byłam nie lubiana wśród rówieśników z powodu moich dobrych wyników w nauce.Teraz kiedy nadszedł pierwszy dzień w nowej szkołe,zaczynam sie stresować,czy poznam prawdziwych przyjaciół, czy bede lubiana.Wiele myśli przewijało sie w mojej głowie, az do czasu gdy nadszedl ten moment.Moment na ktory tak z niecierpliwoscia czekałam:rozpoczecie szkoły.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Vicky:

Pierwszy dzien po wakacjach,a ja wstaje w dobrym humorze.Moje zadowolenie znika gdy zagladam do szafy i nie wiem co założyć na siebie na rozpoczecie roku,by zrobic dobre wrazenie.W końcu zdecydowalam sie da czarną rozkloszowana spodniczke siegajaca mi do polowy ud i biala bluzke z koronkowymi elementami i do tego nową koronkowa bielizne.
Wziełam ubrania i poszłam do łazienki.Wziełam orzeźwiajacy prysznic i ubralam sie w wybrany wczeaniej strój. Mam już czekała na mbie ze śniadaniem. Gdy tylko zjadlam skaplam sie ze jest juz godzina 11;50 a o 12:00 zaczyna sie akademia.Szybko założyła buty i juz po 6 minutach bylam pod szkolą.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Wiem,ze jest wiele błędów i moze nie za ciekawie ale to koje pierwsze opowiadanie jakie pisze.przepraszam za wszelkie błędy.

Nowa MiłośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz