0.nap/szobatársak???

170 9 5
                                    

Sétálunk a közösségi ház  felé, ojeeeeh. Elvileg beosztanak minket faházakba hetesével. Szerencsére kérvényeztük, hogy mi hárman együtt lehessünk.
-Bmeg vagyunk vagy 100-an.- nézett körbe Liza
-És sehol egy fiú sem...-jegyezte meg Eli
Leültünk egy asztalhoz mi és meg pár emberke csak lányok... Egy kicsit vártunk, hogy mindenki leüljön az asztalokhoz.
Majd egy nő beleszólt a megafonba.
-Rendben, mindenki üljön le!!!! Kérem jól figyeljenek egyszer mondom el az egészet és ha valaki meghallja a nevet az után se álljon fel és ne hangoskodjon mert akkor a többiek nem hallják a nevünket! Rendben akkor kezdem...
Elmondta szépen a faházakat.15 faház van összesen ami nem is annyira sok. Mi a 15 be kerültünk ami elvileg a tábor szélen van.. És a másik tábor mellett. A két tábor egy nagy zöld kerítéssel van elválasztva elég fura..
Amikor befejezte a nő mindenki felállt és mint az őrült elkezdett kimenni az ajtón. A tömeg közepén voltam, a tömeg tolt én meg azt hittem megfulladok. Szerencsémre egy magasabb lány észrevett es egy kicsit kiemelt a tömegből.
- Köszi ezer hála!- mondtam mar kierve a közösségi házból
-Nincs mit.-mosolygott. Egy kicsit hátrafordultam, hogy megnézzem hol vannak a lányok.
-Amúgy Lili vagyok.- fordultam vissza de a lány mar el is tűnt.
Furi.. Közöltem halkan a világnak.
-Mi furi?- kérdezte Eli
-Aaaa semmi keressük meg a faházat.- ajánlottam fel majd felzúztunk a kis dombon.
A tábor maga úgy volt kialakítva, hogy amint belépünk a kapukon akkor a vezetői házakat láthatjuk majd a főteret ahol van pár pad es asztal. A főtér mellett voltak a sport pályák. Pl. Foci, kosár, röplabda. Aztán a közösségi ház, ahol a vezetők fogjak bejelenteni a programokat, amit amúgy a főterén fognak általába csak ha rossz az idő akkor itt, és itt van meg pár ital es étel automata. A közösségi ház mellett van az ebédlő ott meg nem jártam. Majd egy kisebb erdős rész es mögötte voltak elosztva a faházak elég messze voltak egymástól. Az első faház mellett volt egy tó aminek elég csúnya volt a színe de elvileg nagyon tiszta...Ahaaaa biztos.. És az is biztos ,hogy én abba nem fogok fürdeni. :D
Ahoz képes, hogy hetes szobák voltak csak hárman voltunk. (???) Néztem egy nagyot aztán lementem megkérdezni vagy elmondani hogy mi csak hárman vagyunk pedig meg mondtak meg neveket.
-Igen igen ezt mar megbeszélnünk az többi lánnyal... Azt történt, hogy négy ember nem tudott eljönni a többi faházakból ezért mivel önök kertek hogy együtt lehessenek azt a négy lányt szétosztottuk a többi faházban levő szabad helyekre. Ezért önök csak hárman lesznek remelem nem baj. Egy kicsit nem vágtam, hogy miről beszél de az a lényeg, hogy mi hárman maradunk.
-Nem nem baj... És meg egy kérdésem lenne hol vannak a fiúk?
Nevetett egy nagyot.
-Hölgyem.. - meg mindig nevetett.
-Hisz ön egy Leány táborba jelentkezett!
Ott helyben lesokkolódtam..
-Hogy tessék? Nem is írtak a honlapon!!
-Édesem ön azért jön egy ilyen fantasztikus táborba, hogy fiúkkal lehessen? Itt ugyan úgy megszerezhető az az élmény fiúk nélkül is.
Röhögtem belül..
Egy kicsit sokkosan visszamentem a házba.
-Na mivan?-kérdezte Eli
- Mi a baj???-kérdezte ezúttal Liza
- Ez egy lány tábor nem lesznek fiúk...- mondtam és rádőltem az ágyamra.
-Mivaaaan?-döbbent le Elikém.
-Ezt mondta az a nő.
-Hívjuk már Terinek. Ő olyan Teri. -röhögött Liza
Egy kicsit nevettünk aztán rájöttünk, hogy tényleg nem lesznek fiúk. Eli teljesen depis lett és azt kell mondjam, hogy én is egy kicsit. Szeretem a fiúkat. :D
Ahogy Liza es Eli is. Kicsit csalódott vagyok...de remelem jó lesz fiúk nélkül is.
Egy kis faház ismertetés
Belépünk és bal oldalon egy ajtó van, mögötte pedig a fürdő. Egy ilyen kád-zuhanyzó van ott meg wc és egy mosdó kagyló. Egyszerű. Majd volt 3 emeletes ágy és egy kanapé ami kinyitható egy kis asztal pár székkel es egy nagy szekrény.
Egy kis faház ismertetés vége.😅
Kipakoltunk tög szomorúan, Liza befoglalta az egyik emeletes agyat Eli a másikat én pedig a kanapét. Nem szerettnek minden egyes nap felmászni. Gyors beágyaztunk és leterítettem a többi agyat amit nem használtunk meg az enyémet is mert szerintem itt fognak csövezni a lányok. Még kipakoltam a bőröndömből a cuccokat jó, hogy van hely :D.
Majd be nyomtam a Jbl-t. Mind hármunk telója egyből rácsatlakozott. Először én nyomtam be zenét aztán a lányok veszekedtek, hogy mit hallgassunk...Kimentem egy kicsit a faházból telefonálni anyámnak, hogy miért egy rohadt lány táborba küldött.
Vagy 10 percig beszélgettünk erről majd megéheztem és bementem a lányokhoz és leültem a kis asztalhoz...
-Uhhh mit eszel?- kérdezte Liza
-Gumicuki. Kérsz?-ajánlottam fel.
-Ahhaaa.- ugrott le az ágyáról.
Gyors megettük a gumicukit. Majd betorpant Teri.
-Hölgyeim, ebéd lesz kérem fáradjanak le az ebédlőbe.
-Köszönjük mindjárt megyünk.- mondtam majd felálltam az asztaltól és megfogták a pulcsimat és lementünk az ebédlőbe.
-De rohadt hosszú a sor...- mondta Eli.
-Éhes vagyok!!-ordított fel Liza
-Az előbb ettél te.- röhögtem
15 percig vártunk majd végre  elvettük a kaját. Gyümölcs leves és valamilyen rántott hús krumplival. Eléggé fincsi volt. Megettem az egészet majd felmentunk és ledőltünk az ágyamra.
-Segítsetek kihúzom az ágyat.
-Ajjh elférünk..-mondta lustálkodva Eli.
-Segítsél már!!-ordítottam rá barátságosan.
-Jól van na...
  Végül sok szenvedés után kihúztuk, rozsdás volt és nem akart kinyílni de megoldottuk. Vagy egy óráig pusztultunk az ágyamon.
- Csajok, elmegyek a sport pályához. Unatkozom...Nem jöttök?-kérdeztem
-Ááá túl lusta vagyok...-mondta Liza
-Én is...Jó mulatást!-mondta Eli.
-Oké.. Sziasztok!-mondtam és kimentem az ajtón.

3 Hónap Szabadságحيث تعيش القصص. اكتشف الآن