The Brødskive, Part 2

46 2 6
                                    

Oppgraderer brødskiva om noen dager..
-------------
Jeg var deprimert, jeg visste ikke hvordan jeg skulle finne meg selv igjen. Den morsomme jenta som var lykkelig og glad, var borte.. Jeg visste at jeg aldri ville bli den samme personen jeg var før..

Jeg har blitt eldre både psykisk og fysisk etter ulykken, jeg har tatt klokere valg og tenkt over livet. Jeg har prøvd å finne min mening med livet, finne brødskiven som satt langt inni sjelen min..

Jeg har begynt å skrive dagbok, psykopaten vår Svit Mint sa det kunne hjelpe meg med å komme over mine traumatiske problemer.
For noen dager siden fant jeg et filosofisk spørsmål som virkelig traff meg, bokstavelig talt; "Du trenger et brød, for å få flere brødskiver".

*Neste morgen*

Jeg våknet opp, jeg var veldig trøtt og hadde nesten ikke sovet i natt, men jeg måtte likevel på skolen..
Jeg kledde på meg noen klær og gikk ut døra, jeg tok noen skritt fram for å komme meg ned trappa, men akkurat før jeg skulle gå første trappetrinn.. så snublet i noe.. Jeg falt ned trappa i en rasende fart og trynte, jeg var forvirret; hva skjedde nå?
Smertene raste gjennom kroppen min, jeg kjempet hardt for å se opp, akkurat da så jeg hva jeg snublet på.. en brødskive

The brødskiveWhere stories live. Discover now