The Fault in Our Brødskiver

46 1 2
                                    

Kroppen verket etter fallet, jeg følte meg svimmel og dehydret. Kan jeg ha besvimt? Jeg åpnet øynene og så meg rundt, jeg befant meg i et hvitt rom omgitt av folk. Min første tanke slo meg; hvor var jeg, og hva har skjedd?

Gandalf stod bøyd over meg, hun hulket. Jeg har aldri sett Gandalf gråte før, men nå gråt hun virkelig, hun var som en baby.
På den andre siden av rommet stod Theo og Bertil, "Slutt å grin, Gandalf!" skrek Theo. "Det var ikke jeg som gjorde henne gravid, høh? Tenk på det!" snerpet Gandalf tilbake. Jeg følte at jeg burde ta del i samtalen for å få orden på tingene her, "Hvem er gravid?". Dette var veldig rart, vi er jo alt for unge til å få barn, vi er jo tross alt bare 44 år. "Du er gravid!" svarte Gandalf, "Er jeg?", jeg ble litt skremt, jeg har jo aldri kysset en brødskive, så hvordan kan jeg være gravid da? Tanken slo meg plutselig; kanskje når jeg var bevisstløs, så har en brødskive kysset meg? Jeg begynte å hyperventilere og fikk ikke puste. "Vi må finne den brødskiva som voldtok deg!" Sa Bertil.
Neste morgen var jeg i avisene..

Jente voldtatt av et brød
-En onsdags ettermiddag ble en 44 år gammel jente voldtatt av et brød. Jenta har store smerter i ribbeina og et brukket bein, saken undersøkes fortsatt av politiet.

"Den jævla faen meg brødskive jævelen!" skrek pappa, "Slapp av Ango, hun skal jo ikke beholde den!". Det ble stille, dette hadde jeg jo aldri tenkt på, men man kan jo ikke beholde en brødskive?

Vi var på vei til sykehuset for å ta sånn brødskive gele på meg. Det var sånn man fant ut om man var gravid med en brødskive.

Vi hadde akkurat kommet til sykehuset, de tok bilder og gikk til et slags rom for å hente prøvene.

Legene kom inn på rommet, de så triste ut. "Du er dessverre ikke gravid, Tarmhild.."

The brødskiveDove le storie prendono vita. Scoprilo ora