Povestire din perspectiva Selenei
Au trecut două luni de când nu l-am mai văzut , nu l-am mai sărutat , nu l-am mai strâns în brațe ...dar totuși parfumul său a rămas imprimat pe pielea mea.
Brațele lui calde , buzele lui moi și catifelate care mă protejau și îmi ofereau afecțiune. Dar...nu a fost să fie...poate destinul nu ne vrea împreună sau poate noi sau poate eu am facut o greșeală că l-am ales. Indiferent de ce crede , eu chiar am ținut la el si voi ține mereu... Sper că peste câțiva ani să ne revedem și să rămânem prieteni...măcar atât !
Stau în pat și încă mă gândesc la acele momente superbe petrecute împreună..primul sărut , prima întâlnire ,primul dans ,primele secrete dar și prima gelozie .
Oare el se gândește la mine ? El suferă la fel de mult ca mine sau m-a uitat ? Nu voi afla niciodată asta ... Dar azi e prima zi de facultate așa că las toate amintirile și încep o nouă viață ! Un nou început !Povestire din prespectiva lui Justin
Două luni ... Nu trece un minut fără să mă gândesc la ea : fata cu părul castaniu , mică de înălțime , cu ochii negrii ca cărbunii și cu crizele ei copilăroasă de gelozie .
Viața mea nu are niciun sens fără ea ... Vreau să o găsesc și să stăm de vorbă...Chiar nu îmi pasă că ea m-a rănit ... O iert ! În acest moment vreau să fie lângă mine și să mă încurajează !
Azi e prima zi de facultate . Încep o viața nouă, dar cu ea in minte ... Pentru că nu pot s-o uit și nu mă voi lasă până nu o voi găsii .
Merg si mă uit atent la fiecare fata pe lănga care trec dar niciuna nu-i ca ea .
Stand la semafor zăresc o fata cu parul castaniu , scunda , are toate trăsăturile ei . Fug repede spre ea sperând sa fie fata pe care o căutam dar ajuns acolo nu o mai vad ...
- Selena !! strig așa de tare încât toată lumea se întoarce spre mine .Povestire din prespectiva Selenei
Mă opresc brusc . Mă întorc .
- Selena , esti bine ? mă întreaba Hannah îngrijorată .
- M-a strigat cineva ...
- Sigur te simți bine ?
- El era ...
- Care el ? Întreaba ea curioasa
In momentul acela toate amintitele mi-au venit in minte , ochii imi eram plini de lacrimi , un sigur cuvânt era de-ajuns ca totul sa înceapă .. Vocea lui .. As vrea sa fug spre el dar ... ce sa ii spun ? Ca am fost proasta ca l-am lăsat ! Ca imi e frica de o relație ? Ce ??? Il iubesc !! Dar ... nu știu cum sa i-o spun ...