CAPITOLUL VI

14 3 0
                                    

Ma. Trezesc din cauza soarelul ohhhh o sa te impusc ...si o sa te dau la caini soare tampit...
Ma ridic din pat imi fac rutina de dimineata si ma duc in bucatarie ...ohh nu vad pe nimeni cred ca sunt singura acasa ..ooo o sa stau pe barosaneala..
Ma duc spre masuta de la Bucararie si vad un biletel pe care scria
Amanada eu si mama ta suntem plecati 2 saptamani ai niste bani in dupalp am incredere in tine si stiu ca o sa te descurci ..te.am pupat sa ai grija de tin
P.S fara petreceri!!
Ohhh ma cunosc asa bine..
Ma duc sa.mi fac ceva de mancare sunt moarta de foame ...
***
Dupa ce am mancat bine ma duc in camera mea spre dulap sa.mi aleg o tinuta[mass-media]
Pa trantesc in pat si imi deschid telefonul ...mda deja m.am plictisit..
Ma duc sa ma plimb oare cat o fiii ceasul ma duc iar spre telefon si vad ca era ora16:00 cat dracu am dormit..
Ma duc sa ma plimb putin vreau aer curat ..ma duc in beci si imi i.au un pistol pentru orice eventualitate pot murii in orice moment...
Ies pe alee si merg putin..
Deodata inima imi ingheata total si se sparge in miiliarde
De bucati ...
Justin se saruta cu o fata...
J

ustin ma vede si rupe sarutul...trec pe langa ei cu lacrimile in coltul ochiului nu pot ..nu vreau sai arat ca.mi pasa trec pe laga ei aproape in fuga observ ca Justin vine dupa mine dau coltul si maresc viteza ..si el face la fel dar inima imi geda din ce in ce mai mult nu cred ca mai pot rezista..
Observ ca obosesc si Justin se apropie din ce in ce mai mult...
Nu mai pot alerga mult da e prea tarziu Justin ma prinde cand el ma arins am izbugnit nu.mi mai puteam tine lacrimile ... Pa prinde si ma i.a de fata..
- ohh ce sa intamplat de ce ai fugit?? ..spune el cu dezamagire
- tu esti idiot chiar aveam sentimente pentru tine si chiar credeam ca simti la fel ..spun eu cu toate puteerile ...
- si eu simy la- incearca sa spuna el dar il intrerup
- ceimti tu nu simti nimic ..spun eu inclestand dinti..
- nu spune asta te rog...
- ma rogi?? Lasa.ma in pace nu te mai caut nu vreau sa te mai vad vreo data ..
- Amanada nu!!
Fara sa gandesc scot pistolul si.l indrept spre el..
-lasa.ma in pace am spus!! Spun eu cu mana pe tragacii
- fa.o merit!!!
- lasa.ma adio Justin..
Imi pun pistolul la spate si plec mormaie ceva crezand ca nu aud da am auzit perfect ce a aspus.."Adio iubirea mea"
Omul asta isi bate juc de mine...in seara asta termin cu tot termin cu Herry termin cu tot si vai de capul celuia care imi sta in cale il voi omorî chiar daca este ce.a mai importanta persoana din viata mea...credeam ca Justin e omul care va fii mereu langa minee..credeam ca ne potrivim dat in mod clar m.am inselat...
Ma uit in spate si il vad acolo ...sincer nu ma mai intereseaza sper sa putrezeasca in iad...
Ma duc spre casa dar nu cred ca vreau so iau prin fata casei lui Justin dar nu am de ales e singura cale ...
Sunt aproape de casa lui Justin ..il vad pe trotuar stan Justin cu mainile pe fata ...
Trec prin fata lui nepasatoare iar el imi sopteste un imi pare rau dar il ignor total eram doar pusa pe moarte in momentul alaa
Intru in casa si trantesc usa destul de tare eram desfigurata emotional ... In inima mea simt ca se formeaza cicatrici din ce in e mai adanci si durerea era din ce in ce mai mare ..nu mai vreau sa aud de Justin vreo data...
Justin pov
Ce naiba am faut eu o iubesc pe Amanda cum draku am facut asta ..mai bine ma impusca in momentul ala decat sa mai traiesc stiind ca am ranito atat de tare in mintea mea se invarte dor filmul de mai devreme si fata ei inocenta dar periculoasa care plangea cu lacrimi de parca ar fii sange ...Doamne ce am facut...
O iubesc ca un nebun... Si acum stau ca prostul pe trotuar si plang ..stai plang??? Nu am mai faut asta..si maoi ales pentru o fata...ohh simt ca mor pe dinauntrul si iadul si railul se bat in mine pentru a ma cucerii ....sunt ata de prost uneori..
Ce ma fac acum nu pot trai fara ea..
Deodata simt o mana pe umarul meu si un pumn care imi vine fix in obraz..ma ridic si primesc un picior in staomac si am fost lovit cu ceva in cap si totul se intetoseaza si cad la pamant
***
Imi dezlipesc genele doamne ce durere de cap am ..cand ma trezesc in totalitate observ ca sunt legat de maini in sus ..
Sunt intr.un depozit la naiba ce sa intamplat..ohh..
Amanda pov
Ma duc spre dulap cautan niste pijama ca sa ma pot duce sa fac un dus eram cu capul in dulap cand deodata aud un trosnet cred ca cineva mi.a spart fereastra fara sa stau pe ganduri scot pistolul..dar nu era nimeni doar o piatra cu un mesaj ma uit pe ferestra si nu era nimeni prin imprejurime..
I.au piatra si citesc mesajul socata:
Nu ai vrut sa ma asculti papusa acum o sa sufere papuselul tau drag apropo e tare dragut Justin cred ca va.ti luat larevedere pentru ca in seara asta o sa fi.e pe fundul lacului fara cap , iti trimit ti.e capul daca vrei ...cu drag al tau Herry!
Jigodie nenorocita o sa.l in chinuri...
Chiar daca nu.mi mai pasa de Justin nu.l pot lasa sa moara din cauza mea...
Ma schimb repede toata in negru si alerg spre beci i.au toata geanta cu armela mine si urc in masina Anti-glont...
Stiu unde e cainele ala turbat e la depozit o sa.l ucid cu multa sete..
Stau in masina si ma gamdesc la un plan sunt prea agitata sa gandesc limpede asa ca o fac fara vreun plac intru peste ei sii ii omor ...
Intru in padure unde stiu ca se afra depozitul sau am mai fost pe aici mai de mult. Imi parchez masina in liniste si ma trecor pe o fereastra deschisa ce fraieri sunt... vad 2 gorile imense stand si pazind o usa cred ca ocolo il tin pe justin ..imi i.au un pistol si ii pun amortizorul pentru a nu se auzi impuscaturile ..eu find dupa perete in fata lor arunc un bad pentru ai putea ademeni nu pot merge acolo sunt doi chiar daca pot sa.i omo o sa ma lupt cu unul si vreau sa.mi pastrez energia pentru jegul de Herry..
Sa inceapa macelul ..
Arunc banul si aud pasi venind spre banut ..
Il ochesc pe barbat fix in timmpla ...celalt vine panicat spre barbatul. Care era pe jos si il impusc si pe el...merg usor spre usa ... Deschid usa incet si il vad pe jistin taiat pe maine ...ohhh saracul cand ma vede ramane socat si fericit in acelasi timp..
Il scap din lanturi si el ma i.a in drate dar nu ii raspund la imbratisare ...cand sa plecam apare Herry ...jigodia asta chiar vrea sa moara acumm..fie cum vrea .ma pun in fata lui Justin si scot doua fistoale de la spate pe amman2 eram cu degetele pe tragaci dar cand sa trag ...ma zgarie pe urechi voicea lui Herry
- Ma ,mai ,mai ce avem noi aici Barbie il salveaza pe Ken??
- lasane.ne sa plecam altfel-
- altfel ce Amanada ? Spune el nervos inclestand pumnul..
-Altfel iti zbor creiieri pe aici..
Cand sa fiu gata sa trag Justin imi i.a un pistol si impusca gorilele care erau cu Herry..el se uita socat la Justin si eu ranjet pervers imi apare..
- se pare ca papuselul intra in actiune...spune el..
- lasa.ne sa plecam !! Spune Justin ..
- ohh si daca nu o fac? ..spune el..
Justin deschide gura dar eu o i.au inainte sii ii spun..
- altfel o sa regreti..
Fara sa ma gandesc apas pe tragci si il nimerec in umar ..vroiam sa.l chinui...
- stii ca esti singur nu potii face nimik te pot omorî in acest momen-
Fara sa mai scot un scașnet simt un glont in stomat inceps sa ma dezechilibrez dar vad cum Justin ii sfasie corpul lui Herry de gloate atat am vazut dupa am intrat intr.un somn adanc..
***

PRADA DE RAZBOIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum