Ma trezesc infometat ohh oare cat am dormit??
Ma ridic in sezut pe pat si observ ca nu sunt la mine acasa ...ohh oare unde sunt??
Ma ridic usor de pe pat si ma tin cu o mana de nopitiera i cu o mana de stamac...doamne cat de tare ma doare..stiu doar ca am fost impuscata de Herry pe care justin l.a omorat ...
Fac un pas ... Si ma indepaartez de noptiera mai fac un pas ohh doamne simt cum ma dezechilibrez cred ca o sa cad..pai fac un pas dar maii mic ...simt caum ma i.a ameteala si deodata pocioarele mele se fac jeleu cand sa fiu una cu podeaua usa se deschide si Justin alearga spre mine si ma prinde inainte sa ma izbesc de podea..
- ohhh esti bine..???spune el ingrijorat?
- mda sunt bine pot sa ma ridic si singura!!...spun eu cu dispret avand in cap doar poza aceea in care se sauta cu curva aia..
- stiu ca estiuparata pe mine ..dar la.sama sa am grija de tine...
- nu. Am nevoie de mila ta ai inteles?..spun eu ridicandu.ma cu toate fortele din bratele lui... Si ma asez pe pat..
-nu o fac din mila o fac pentru ca ....nu vrea stermine fraza si isi indreapta privirea . spre podea..
- mda asa credeam si eu,acum vreau sa plec acasa te rog..
- nu poti plecat esti impuscata in stomac si in plus nu are cine sa aiba grija de tine..
- o sa am eu grija de mine..spun eu pe un ton rastit..
- nu te las sa pleci!!!
-ce ai zis???
-Am zis ca NU TE LAS SA PLECII!!! ..tipa el la mine.,
- nu e dupa tine Bieber..
- Ba e asa ca nu.mi fute creieri si punete draku un patul ala blestemat si odihnestete...
- o sa regreti ..spun eu pe jumatate de gura..
- mai e pana atunci Babe!!!
-Du-te dracului !!!
-shh...am fost acolo babe e plin de curve ma mai duc daca vrei..
- iesi afara!!
- ies cand vreu eu si daca eu vreau sa ies acum acum ies,s.a inteles printeso? Spun ele trantind usa si iesid afara..
- ce baiat bun!!!..
Stau si ma plictisesc singura in camera asta ..of..
Cred ca o sa dorm putin..
***
- trezestete Amanda !!!
- inca putin mami!!
- nu.s maicata asa ca trezestete o data!!
-Ce vrei??..spun frec ochii
-i.ati medicamentele ..spune Justin..
-bine mami..
Imi ontinde un pahar cu apa si niste pastile..
(Dupa 2 sapramani)
-Jazzy te prinde eu....tip SI ALERG cautand.o prin casa..
-AMANDA!!! Tipa Justin
-Da!
-nu ai voie sa alergi!!ascultai doctorul ala idiot! spuneel ridind mainilee in sus
-ohhh mai tace strici toata distractia babalâcule!!!!!
- ce ai zis?? Spune el cu un rajet
- Nimic ..spun razand si fug cand vad ca vine spre mine..
- stai pe loc ...spune Justin..
- in vise Bieber!
Vad o camera si intru repede dar cand sa ma ascund doua brate puternice ma arunca usor in pat..era Justin.. El se punepe mine fara sa mai pot scapa..
- ce ziceai printeso???..spune cu un zambet pervers..
- nu.mi spune asa!!
- iti spun cum vreau!! Pentru ca esti a mea..Spune el pupandu.mi maxilarul..
- ha ha ce gluma buna..pacat ca am uitat sa rad..
- nu glumesc ....te iubesc Amanda!!!
- da ma iubesti de aceea te sarutai cu aia ...ha??
- aveam nevoie de ceva de la ea si a zis ca nu.mi da pachetul acela pana nu o fac sa vrea..
- Iarta-ma eu pe tine te iubesc babe!!!
- nu stiu ce sa zic Justin...spun eu ganditoare ..oare chiar ma iubeste??
- stiu ca nu mai ai incredere in mine.,,eu doar ti.am marturisit sentimentele me fata de tine..
-ohhh si eu te iubesc mult Justin...ce dracu mi.a venit cu de i.am spus asta..Fara sa mai spuna ceva ma saruta pasional iar eu flamanda dupa buzele lui accept cu placere ..el ma musca usor itelegand ce vrea acum limbile noastre danseaza....
Justin intrerupe sarutul si spune :
- ma faci sa turbez babe!!
Eu vrand ca e doritor o sa ma joc putin cu el..
-J-Justin ahh...
-Isuse Amanda ma faci oaahhhh!!!
Justin isi face loc prin bluza mea ajungand la sani..
Fara sa stea pe ganduri imi da tricolul jos..eu il dau pe a lui..si tot asa mana ramanem in lejerie..
Justin se da depeste mine si se duce sa inchida usa...
Vine iar la mina dar de data asta am facut schimb de locuri ,eu eram deasupra..
O doamne cee ma inebuneste baiatul asta...
Justin pov
In sfarsit era a mea doar a mea..doamne o iubesc atat de tare..
O ridic de pe mime si ma duc spre sertar si scot un prezervativ..il desfac si el aplic ...
Dupa saruturi pasionale incep o serie de sarutiri pana la buric de acolo ii dau lenjeria jos si o arunc pe undeva prin camera..
E asa frumoasa. Si era a mea..
Corpul ei ma inebuneau,ochii ei ma zapaceau ,buzele ei ma faceau so doresc din ce in ce mai mult...
Cand sunt pe punctul. de a intra in ea aud un geamat cand intru fac miscari din ce in ce mai rapizi si vad cu is arcuieste spatele de placere...
Dupa cateva minute de placere si exctaz simt ca imi vine sfarsitu si ei la feel ies brusc din eu si ma duc sa o sarut si sa.i smt buzele o doamne!! Ma inebuneste din ce in ce mai tare...
Da ce obosim ma trantesc langa ea lundo in brate..
-Babe ai fost uimitoare ..
- oohh mai taci ..
- bine bine cum vrei ..
Observ ca a adormit ..eram si eu obosit asa ca am inchis ochii si am adormit langa ea..
***
CITEȘTI
PRADA DE RAZBOI
De TodoHei sunt Amanda o fata normala cu un trecut nu prea "roz" . M.am mutat cu parinti mei aici in L.A e super orasul debe atept Sa.mi fac prieteni noi..dar ma macina sufletul ca am lasat in Romania Toate amintirile frumoase. ..ahhh AM UITAT SA VA SPUN...