o nee :(

28 2 0
                                    

Pof Shakira

Ik werd wakker en Luke lag naast me. Ik probeerde op te staan maar viel op de grond. 'SHAKIRA GAAT HET!' Zei Luke bezorgd. 'Nee ik voel me zwak en duizelig.' Zei ik terwijl ik mijn hoofd pakte. 'Ik zorg wel voor je Shakira.' Zei Luke lief. 'Dankje Luke dat je dit voor me doet.' Zeg ik terwijl ik een kus op zijn lippen geef. Na de kus tilt hij me op. 'Waar Wil je naar toe?' Zei Luke. ' naar de badkamer.' Zei ik. 'Je kan toch niet staan?' Zei hij. ' weet ik.' En ik keek verdrietig. 'misschien kan je in bad en dan help ik je wel erin zetten.' Stelde hij voor. 'Als je dat zou willen doen.' Zei ik. 'Voor jou doe ik alles.' Zegt hij romantisch. 'auww wat cute Luke.' 'Dat ben jij.' Zei hij. Auww wat kan hij lief en romantisch zijn. hij loopt naar de badkamer en zet me even op de wc. Hij zet het water aan en doet er was lotion in. Als het klaar is heb ik me al uitgekleed maar ik heb mijn ondergoed nog aan. 'doe je dat niet uit?' Zegt hij. 'Jawel alleen ben ik verlegen.' Zei ik en bloos een beetje. 'Ik zal wel niet kijken als je naakt bent oké?' Zegt hij lief. 'oké.' Ik kleed me uit en Luke pakt me op en leg me erin. Ik ontspan me en kijk Luke aan. Hij keek me lief aan. 'Mag ik je rug insmeren?' Zei hij. 'Ja graag.' Zei ik. Hij pakt lotion en smeert mijn rug in. Met ronde bewegingen smeert hij het in. Hij spoelt me af. 'Ga je je maar verzorgen, en als je me nodig hebt roep je me maar.' Zei hij. 'Oke zal ik doen.' Zei ik. Hij deed snel de deur open en daarna dicht. Ik verzorgde me. Ik probeerden weer op mijn benen te staan. Het lukt ik droog me af en kleed me aan. Ik loop de deur uit en ga naar de kamer van Luke. 'heey je kan st-......' hij kon zijn zin niet afmaken want ik viel weer. Hij pakt me op en loopt naar onder. 'Heey wat is er met Shakira?' Vroeg Calum. 'Ze kan niet maar op haar benen staan.' Zei Luke. 'Oeii...' Zei Calum. 'Ik ga naar de wc.' Zei ik en stond op. 'Moet je geen hulp?' Vroeg Luke bezorgd. 'Nee hoef niet.' Ik voel me ineens zwak worden maar ik hou me groot maar als ik het niet meer kan val ik naar achter met mijn hoofd tegen de punt van de tafel, en dan word alles zwart................................

Hii even snel sorry dat hij zo kort was want had het druk enzo...................... ly xxx bye

Luke Hemmings??Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu