Meciul începuse. Impreuna cu echipa mea am incercat sa marchez dar scorul era 2-1
Draco:Mmm ...M-am prins !Jude si echipa Raimon, veniți repede !
Alexia :Ce este !?
Draco:Portarul,Sakuma si Caleb au niște medalioane ciudate . Cred ca acele medalioane conțin puterea echipei "Alius".Daca isi folosesc puterile "Pinguinii Imperiali" ,sau "Panther Atack"S-ar putea sa se întâmple ceva foarte ciudat,Veți afla in timpul meciului.Nu-i pasați lui Sakuma si aveți grija când dați la poarta .
Jude :Ok ,Am inteles .
Sakuma:Stiu ca pot ,voi folosi Pinguinii Imperiali,ca sa marchez in poarta .
Alexia:Sakuma si Genda terminati ,va faceti Rău.
Genda:Si cum ai sa dovedesti asta !?
Jude :Baieti ,Ascultati de ea .
Ray dark sta in cabina sa si zambeste.
Eu ma uit Socata in Geamul cladirii.
Tsunami :Dar de Ce Isi fac asta,Cei doi ciudati!?
Miku:Chiar Nu inteleg . Dar ...medalioanele alea Stiu sigur ca ii posedeaza .Ray dark ii posedeaza ca sa Isi doreasca Victoria ,Chiar daca Isi fac Rău .
Alexia :Surioara ,Cred ca ai dreptate aici ,Baieti veniti repede Aici da ne facem Un plan .
Echipa :Daaaaaaaaa
Alexia :Ii vedeti pe Sakuma si pe genda !?Ar trebui sa-I impiedicam sa foloseasca puterile .Daca Nu reusim sa-I salvam.....Vor ramane in spital,pentru o Luna ,si vor ramane paralizati.Erik si shawn Aveti Grija sa Nu-l lasam pe Sakuma sa-si foloseasca puterea .
Shawn si Erik :Da,suntem de scored domnisoara!
Alexia :Bun!Xavier ,Nathan Axel si Alex ,Aveti Grija de portar .Iar eu si Jude ne ocupam de Caleb stonewall.
Echipa :Daaa!
Alexia :hai la treaba !