Aparitia lui miku

63 5 0
                                    

Dupa cateva secunde vad Doua codite in spatele lui Kaito.Era chiar ...Miku!?
Kaito:Ah...ai venit si tu iubito!?
Miku:Da...!
Jude :Miku hatsune!?Esti chiar tu!?
Miku :Da !Sunt chiar eu in carne si oase!
Alexia :Miku!!!!!De Cand Nu Te-am vazut !?
Miku:Wow !Si tu esti insarcinata!?
Alexia :Da !Am descoperit ca voi avea inca doi gemeni!Am nascut doi copii !un baietel , Riccardo si o fetita pe nume Fran .Acum voi avea doi gemeni ...Pe Kinako si pe Taiyou.
Miku:Eu am o fetita ,Si o voi numi Kaiko.Si pe baiat il voi numi Meito.
Alexia :Super!Dar Nu trebuie sa fii rusinoasa .Este chiar super sa ai copii.Eu cu cei doi copii ai mei ne distram foarte bine . And at tatal lor ii Ajuta cu temele si ii invata sa joace fotbal.
Miku:Sper sa ai dreptate .
Kaito:Hey Jude !Cum Este sa fii Tata!?
Jude :Este pur si simplu distractiv ...Mai ales Cand o iei de la Capat cu tot si trebuie sa le explici cum se rezolva exercitiile la Matematica.Pentru EI e un mare dezastru.Di cu fotbalul la fel.Trebuie sa le Arati si sa le spui regulile jocului.Vino cu mine sa-iVezi pe copii mei cum se antreneaza cu Mark ,Axel,Darren,Xavier ,Bellatrix si Shawn .Mi-e drag sa-I vad antrenandu-se .
Kaito:Wow !Chiar invata repede !
Jude :Kaito ...Nu Te uita in spate !
Kaito:Camion de inghetata!!!!!!!
Miku:Iubi ia-o Mai incet !
Alexia ;Jude !Tu cu gura ta mare !!!!Il agiti pe fratele meu!
Jude :Imi pare Rău!.....
Alexia :Acum haide sa-l Oprim!Merg sa-I cumpar inghetata !
Miku:Ah....Repede !Kaito!!Alexia Jude !!!Ajutor ...Ah....!!!
Alexia :Jude ocupa-te de Miku !
Jude :Stai calma Miku...Nellie !!!Cheama o ambulanta Acum.
Nelly :Ok!

Inazuma 11 sezonul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum