Lisa had een rot week achter de rug. Ze had ruzie met haar beste vriendin en het was uit met haar vriendje. Lisa kwam thuis en ging zonder iets te zeggen naar haar kamer, de kamer die ze zelf had mogen ontwerpen waar ze best wel trots op was. Plots kreeg ze een melding op facebook van een onbekende persoon. Ze aanvaarde de persoon niet want mama zegt altijd:' voeg niemand toe dat je niet kent'. Ze kroop in haar bed en luisterde al haar triestige liedjes opnieuw en opnieuw tot ze ervan in slaap viel.
Haar weekend bracht ze alleen maar op haar kamer door en hoopte op een smsje van haar vriendin. Wanneer ze zondagavond in haar bed lag had ze nog steeds geen bericht gekregen van haar vriendin. hopelijk kunnen we het morgen uit praten dacht ze bij haar zelf. De volgende ochtend stond ze met tegenzin op en nam haar fiets en vertrok naar school. Ze ging naar haar kluisje en gooide haar kluisje toe. Wanneer ze zich haastig omdraaide botste ze tegen een jongen aan en ze verdronk meteen in zijn ogen. Ze zei sorry en liep door. Ze kwam haar vriendin tegen en omhelsde haar stevig. Ze zeiden alle twee het spijt me en beloofde elkaar nooit meer ruzie te maken. Lisa dacht bij haar zelf deze dag kan niet meer stuk.