320 47 29
                                    

Can Ardan'la çok fazla istek üzerine röportaj yaptık. Kendisi çok zor kabul etse de kırmadı bizi. Tekrar ve tekrardan teşekkür ederim. Burdan Yağmur'a da teşekkürler (: @cikolatasevengirl--

Herşeyi kelimesi kelimesine aynıdır oynama yapılmamıştır.

*
İlk olarak kabul ettiğin için teşekkür ederim.

-Vazgeçmeden başlasak ben bu işleri sevmem kabulde eden biri değilim.

Peki o zaman başlayalım.
İlk sorumu soruyorum o zaman. Kitaptan başlayalım. Herkesin merak ettiği bir soru var. O şiirler kime ve ya ne düşünerek yazıyorsun?

-Her kitapta olduğu gibi benimde kitabımda bir karakterim var kadınına aşık bir karakter o şiirleri birine adamama gerek yok olay kurgudan oluşuyor.

Anladım. Başka bir soru kitabına yayınevinden teklif falan gelirse kabul eder misin?

-Gerçekçi cevap olmadı ilk sorunu baştan cevaplasam dürüst olmak gerek

Daha iyi olur tabi

-Kime yazdığımı söylesem şiirimin özelliği kalmaz ama düşündüğüm tek şey hissizlik. Bunuda kafamda kurgulayarak aktarıyorum. Yeri gelince aşk,yeri gelince tutku,yeri gelince ihanet.
-Yayınevi olarak bir düşüncem yok, bastırmayı istediğim an zaten beni geri çevirmeyecek tanıdıklarım var.

Diğer soru Deniz Kanburoğlu'nun adının yanında birçok kez ismin geçmiş yorumlarda gördüğüm kadarıyla. Onun gibi güzel şiirler yazan birisinin yanında seninkilerinin de anılması senin için ne hissettiriyor?

Anladım peki. Doğrusu bir heyecanlandırmıştın tekrar cevaplamak istiyorum deyince (:

Kendisini tanımıyorum,adımın anılması dikkatimi çekmedi. İşinde iyi olan biri her zaman saygıyı hak eder. Ama ben kendi başarımla anılmayı seçerim başkasının yanında olmayı değil.

Fazla iddialısın anladığım kadarıyla. Şimdi biraz günlük hayatından konuşalım. Ne yaparsın genellikle gün boyunca?

Kendimden emin biriyim iddayla alakası yok. Spor yaparım sakinliğimi korumak için

Genelde sinirli misindir?

-Sanırım. Yapım sert.

Belli oluyor açıkçası. Şimdi özel olmazsa sevgilin var mı diye sormak istiyorum.


Olsa zaten bilinir. Malûm kızlar bu işte iyi


Güldürdün (: Coolistan tayfası nasıl kuruldu biraz anlatır mısın?


Buraya ilk geldiğimde Merve diye değerli biriyle tanıştım. Uzun süreli dostluğumuz oldu ismide o buldu. Bana öncedende hükümdar derlerdi onada böyle bir fikir gelince yap dedim.

Yağmur falan dedin kendisi senin için önemli biri mi?

Önemli olmasa teklifini düşünmeden hayır derdim.

Sona geldik. Teşekkürler tekrardan.

Rica ederim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

@CanArdan'la RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin