Manau reikės prisistatyti. Esu Cara, kuriai šiuo metu 17, esu labai populiari mokykloje. Tačiau turiu tik vieną tikrą draugę Kris. Kiti man tiesiog pažįstami. Žinoma, apie mane sklinda daug gandų, bet ne jie svarbiausi. Visi mano, kad aš jau praradau nekaltybę, nors taip nėra. Taip nervina tie kurie šneka nežinodami ką. Net neesu turėjusi vaikino, nes man patinka elgtis taip kaip noriu. Gyvenu su tėčiu, su juo puikiai sutariu. Mama mirusi, bet tėtis kitos neieško dėl ko labai džiaugiuosi.
*šeštadienio vakaras*
duh, man taip nabodu, galvojau mintyse, juk Kris išvažiavo pas močiutę, tėtis darbe. ką veikt, ką veikt, ką veikt tik šie žodžiai sukosi mano galvoje. Pala bingo, staigiai pašokau nuo lovos ir pasiėmiau laptop'ą, kiek žinau visi mano bendraamžiai turi facebook, o aš ne. Kodėl gi nesusikūrus jo. Pagalvojau mintyse, ir pati sau nusišypsojau.
Įvedžiau paieškos laukelyje facebook, surašiau viską į registracijos laukelius. Tik prisirėgistravau užsidėjau profilio nuotrauką, sulaukiau keletos kvietimų draugauti. Iš kart priėmiau. Žinoma pasikviečiau Kris, kuri mane iškart priimė ir gavau nuo jos žinutę:
Kris "kas prisijunge į normalių žmonių pasaulį"
Cara "čia viskas per tave, jei nebūtum išvykusi, man nebūtų nuobodu, kad imčiausi tokių nesąmonių"
Kris "man atrodo reikės dažniau išvykt, sorry, bet neturiu laiko susirašinėt, myliu x x "
Cara "taip, taip, žinoma. aš labiau"
Taip baigėsi mūsų pokalbis jos padarytu "seen". Sulaukiau dar dešimties kvietimu priiėmiau ir nuėjau į youtube, kol ieškojau savo grojaraštyje mėgstamiausios dainos. Iš facebook pasigirdo garsas, kuris reiškė, jog man kažkas parašė. Taip pat skirtukų juostoje mirgėjo "Jūs gavote naują žinutę!"
Maniau, kad Kris ką nors man parašė, bet ne tai buvo kažkoks Harry. Nusprendžiau pažiūrėt ką jis man parašė
Harry Styles "kodėl sėdi šitoje skylėje?"
Cara "mes pažįstami?"
Harry Styles "aš tave pažįstu, tu manęs, ne. manau mes pažįstami"
Cara "atleisk, bet neturiu noro susirašinėti su nepažįstamaisiais"
Ir išjungiau facebook skirtuką, padėjau laptop'ą į vietą pasiiėmiau knygą "Ana ir prancūziškas bučinys" ir pradėjau skaityti.
OH JĖ AŠ RAŠAU NAUJĄ ISTORIJĄ, KURIAME PAGRINDINIAI VEIKĖJAI HARRY SU CARA, NEŽINAU DĖL KO JIE, BET ŠEIP JIE GRAŽŪS. TAI VA, TIKIUOSI BUS SKAITANČIŲ, O JEI NE. AŠ PATI PASKAITYSIU :D GEROS SAVAITĖS.
nightmare_LT