Part 2

306 22 1
                                    

Sekmadienį prabudau gan vėlai, nes juk užsiskaičiau knygą iki 3 ryto, na tokia jau aš. Greit šokau iš lovos, nupėdinau iki vonios nusiprausiau, susišukavau tada kaip koks kiškis nustriksėjau iki spintos, net nežinau kodėl tikriausiai šiandien bus labai gera nuotaika. Greit išsitraukiau pilkas treningines kelnes, paprastą maikutę ir džemperį. Greit apsirengusi nustriksėjau (again) į pirmą aukštą, kur tėtis sedėjo ir skaitė laikraštį, šalia jo buvo sumuštiniai ir du arbatos puodeliai. Nejučia nusišypsojau.

-Heeei,-surėkiau per visus namus.

-Ir tau labas rytas gražuole,-nusijuokė

-Ko jokiesi? Negi aš negraži?-apsimečiau supykusi

-Tu pati gražiausia dukra, kokią galėčiau turėti,-nusijuokė

-Eik šikt.-greit pačiupau sumuštinius su arbatos puodeliu ir nulėkiau į savo kambarį. Dar spėjau išgirsti tėčio "ĖĖĖĖ" ir nusijuokiau.

Pasidėjau viską ant stalo, atverčiau laptop'ą įjungiau youtube  ir taip pat įjungiau facebook. Iškart gavau žinutę:

Harry Styles "gražiai šokinėji šiandien"

Cara "koks tavo reikalas"

Harry Styles "kalbėk mandagiau, mažute"

Cara "apsišik ir apsimyžk savo veidą"

Harry Styles "nemoku :( išmokysi? "

Cara "tiesiog atsiknisk, ačiū"

Ir greit išjungiau tą šlamštą, o DIEVE jis mane taip nervina, kad aš negaliu. Jis toks erzinantis.

Tiesiog net negalvojusi išlėkiau į lauką, norėjau pasivaikščiot. Bet jeigu nesiseka ryte, tai nesiseks ir dieną. Sutikau savo persėkiotoją Luke. Jis mane įsimylėjęs nuo 3 klasės, tai juokinga.

-Sveika, Cara.

-Viso gero, Luke.-norėjau praeiti pro jį, bet jis užstojo man kelią.

-Nagi, būk mano mergina, Cara, žinau, kad tau patinku,-perbraukė ranka per plaukus.

-Mane žavi tavo savimeilė,-šyptelėjau netikra šypsena.

-Tu būsi mano,-supykęs tarė. Net nepastebėjo, kaip aš greitai pabėgau nuo jo. KVAILYS, DURNIUS, PSICHAS, O TAIP. Ėjau ant tiek supykusi, kad net sugebėjau į kažką atsitrenkt.

-Šūdas,-garsiai pasakiau, nes mano megztinis buvo permirkęs nuo labai  karštos kavos. 

-Dėja, aš ne šūdas,-nusijuokė-Aš Niall,-ištiesė ranka.

-Cara,-paspaudžiau ją.

-Tu naujokas, nes aš tavęs niekad neesu mačiusi mieste?-susidomėjau, na taip jis buvo gan išvaizdus vaikinas.

-Taip, nesenai atsikrausčiau čia su šeima,-šyptelėjo.

-Hmm puiku, atleisk, bet man laikas.

-Gal gali duoti savo numerį?-paklausė ir pakėlė antakius. tai prajuokino.

-Na, žinoma,-greit sumaigiau savo numerio skaičius jo iphone 6 turtingas pagalvojau.

-Iki, Cara.-atsisveikino jis.

O aš tik pamojavau jam. Draugiška kaip visada, pagalvojau. Na ir kaip tyčia pradėjo lyti, pagalvojau yey, galiu laisvai žygiuoti namo. Ėjau gan ilgai ir pajutau kaip mano telefonas vibruoja, man skambino Kris, wow. 

Kris "Sveika, mon amur. Aš tau turiu pasiūlymą"-džiaugsmingai pasakė

Cara "Įdėmiai klausau tavęs"

Kris "Nori pas mane nakvoti?žinau, kad nori"

Cara "Ir kada man pas jus ateiti, madam"-sarkastiškai ištariau paskutinį žodį.

Kris "Dabar. Bus linksma. Laukiu" ir numetė ragelį, o ne ji vėl surengė pasisedėjimą su draugais. O tų draugų būna apie 50 tai knisa.

**

JOKIOS INTRIGOS VISIŠKAI NIEKO, KAIP NEVYKĖLIŠKĄ, BET JOA, ŠINDI IR TAIP DAUG VISKĄ NUTIKA. TAI VA SMAGU TURĖTI 2 VOTE, BET TREČIAI DALIAI AŠ JŪSŲ MALDAUJU, BENT JAU 4 VOTE PLSS, IMKIT IR SKAITYKIT :D

MYLIO, GEROS SAVAITĖS.

nightmare_LT


FacebookWhere stories live. Discover now