År 2013.
Minna: Minna har långt blont hår och blåa ögon. Hon är 15 år men hon ska fylla 16 år i maj. Hon är 1,71 lång. Hon gillar svart och vit. Hon är med i ett flickband vid namn The Molt. Hon har 6 bröder om man räknar med hennes 4 halv bröder sen har hon 2 små bröder dom heter Felix (15 år i oktober) Wille (13)Cornelia (21) Lovisa (15-16) Elias (14) Jonathan(18) och Oscar(16). Minnas favoritband förutom sitt eget är The Fooo. PS hon älskar sin gitarr.Olivia : Olivia har långt brunt hår och bruna ögon. Hon är 14 och ska fylla 15 i maj. Hon är 1,67 m lång. Hon är med i samma band som Minna ( The Molt. ) ( Inte kända än. ) Hennes favorit färger är Blå och lila. Hon gillar sin kusin Omars pojk band The Fooo.
Lovisa: Lovisa har långt svart hår och blågröna ögon. Hon är 15 år men hen ska fylla 16 i april. Hon är 1,73 m lång. Hon är med i samma band som Minna och Olivia. Hon älskar också The Fooo som dom andra gör. Hennes favorit färg är Röd. Hon har en lille bror Elias (7) Jonatan (18) Oscar (16)Minna(15-16) Felix(14-15) Wille(13) Cornelia(21).
Tyra: Tyra har långt röd,brunt, blont hår och blågröna ögon. Hon är 16 år det blev hon dagen innan Oscar E. Hon är 1,70 m lång. Hennes favorit färg är Blå. Hon älskar också The Fooo som dom andra. Hon är också med i dom andras band. Ibland har hon glasögon. Hon är syster till Ogge (16) Ellen (14)och Agnes (3).