Kapitel 6 Tjejer.

157 5 3
                                    

Minnas perspektiv.
Jag gick ut ur omklädningsrummet och såg hur Ogge stirrade på mig.
Och då kände jag hur jag började älska honom mer. Men det ända jag fick ur mig var.
" Vad glor du på ??" Efter att jag salt det så kändes det pinsamt. Så jag gick in i omklädningsrummet igen och berättade allting.
" Va. Det är ju fantastiskt det måste jag berätta för Ogge!!!!😀" Sa Tyra.
" Nej, gör inte det tänk om han inte gillar mig!! Tänk om han tycker att jag är världens fulaste tjej!!!😟" Sa jag.
" Okej. Men jag kommer att säga det en gång till honom iallafall innan du stoppar mig. " Sa Tyra och sprang ut genom dörren och ut till Ogge.
" Ogge. Vet du vad ?? " undrade Tyra.
" Äh. Nej. Jag vet inte vad. !!" Sa Ogge.
" Jo. Minna är kär i dig!!!! Visst är det fantastiskt.??" Undrade Tyra.
" Äh. Ja. "
" Hon ville inte att jag skulle säga det till dig för hon var rädd att du inte skulle tycka om henne. Men hon han inte stoppa mig. !!😊" sa Tyra.
" Va. Skulle jag inte gilla henne?? Hon är ju AS snygg!!! " sa Ogge.
" 😀😀😀" Tyra såg helt plötsligt jätte glad ut.
" Det måste jag berätta för minna. " sa hon.
" Nej Tyra gör det inte. " sa Ogge.
" Du kan inte stoppa mig när jag är i omklädningsrummet. " sa Tyra och sprang.
" Herre Gud vilken syrra!!!" Sa Ogge.

Dirty and cute story with The fooo ( Conspiracy) and The MoltWhere stories live. Discover now