Nu är killarna framme.
" Wow coolt. " sa dom.
" Var är Tjejerna ?" Undrade Felix.
" vet ej men vi kan skriva en lapp med text THE MOLT !! " sa Ogge.
" Smart !" Sa daff.
Så dom gjorde som Ogge sa.
Då kom det en svarthåriga tjej med sin cross." Hej. Är det ni som är killarna i The Fooo ? " undrade hon.
" Äh. Ja. Och vem är du om jag får fråga. " sa Felix.
" Jag är Lovisa Sandstad. " sa hon.
" Är du vår syster ? " frågade Felix och Oscar.
" ja. "
" Okej. Vet du vad dom ändra är ?" Undrade Ogge.
" ja.Tyra är bredvid Crossbanans sväng." sa Lovisa.
" okej. Kan du vissa oss ?" Undrade Felix.
" ja. " sa Lovisa.
Dom följde efter Lovisa runt crossbanan." TYRA. KOM. !!!" Skrek Lovisa till en tjej med röd-blont hår som är vid sin cross.
" Vad är det Lovisa?? " undrade hon och gick mot dom.
" Jo. The Fooo är här. "
" Är min bror med?" Undrade Tyra.
" Ja. Ogge är med. " sa Lovisa.
Alla lovisa presenterade Tyra för alla killarna inklusive Daff.
" Tyra. Vet du var Olivia är ??" Undrade Lovisa.
" Ja. Hon körde 3 min innan ni kom. Hon har nog snart kört klart banan. Så vi kan stå och vänta på henne vid slutet av banan. " sa Tyra. Så dom gjorde som hon sa och ställde sig vid slutet på banan. När en tjej på en grön cross kom körandes skrek Tyra och Lovisa :
" OLIVIA. HÄR ÄR VI. OLIVIA. !!!!"Tjejen stannade bakom dom och tar av sig hjälmen.
" Vad är det ? " undrade hon.
" The Fooo är här. Och din kusin. " sa Tyra.
" 😀 "
Tyra presenterade Olivia för killarna.
" Men vi måste ju hitta Minna också. Vet du var hon kan vara Olivia? " undrade Tyra.
" Ja hon är ju inte vid kiosken som hon brukar så hon åker nog banan nu. " Sa Olivia.
" Kolla Minnas cross är på banan och hon åker ju på den så, så hon åker. " sa Lovisa.
" Hon ska hoppa. 😨!!!" Sa Tyra förskräckt. Alla kollade på Minna när hon körde och hoppade." Wow. " sa Ogge.
" Jag visste inte att min syster var blond. !!!" Sa Felix.
" Jag är inte den ända blonda i vår familj längre. 😃. " sa Oscar.
" MINNA MINNA. " ropade tjejerna.
Minna stannade vid kiosken som vanligt och köpte en påse med choklad.Sen tog hon av hjälmen.
" Hej tjejer. " sa hon.
" Är det du som är Min syrra ? " undrade Oscar.
" Ja. Jag antar det. " Sa Minna.
Lovisa presenterade Minna för alla. Och då kom Minna med den dumaste frågan hon kunde komma på.
" Ska vi äta något?"
" Minna Du åt precis 1 kg choklad. " sa Tyra.
" Ja vad? Jag kan inte hjälpa att det är så gott. " sa hon. Och alla började skratta.